3.07.2011

Què et diu Porrera?

Per fi ahir vaig conèixer Porrera, bé, vaig entrar al poble... I per dues vegades!
Després d'un viatge, un altre, un altre... cap el meu poble, llegint sempre el desviament cap a Porrera, a la província de Tarragona, al costat del túnel, just on hi ha un parc eòlic; una ja sentia curiositat. Sempre deia: vull entrar, vull conèixer Porrera!
El primer que possiblement ens cridés l'atenció, amb els corresponents comentaris per part del personal, va ser el nom; també sempre em ve al cap una cançoneta en anglès d'un antic programa de TV d'en Pablo Motos, a la secció "tenientes", traduïda al castellà sonava: "es una porrera..."
Com no, sabia que en Lluís Llach passava o passa temporades allà, i que tenia vinyes.
Ahir, a la tornada de la calçotada amb la penya del poble, amb un dia preciós, i anant molt bé d'hora, vam decidir que era el día indicat; total, nou quilòmetres (més nou, i l'estona que estàs) tampoc era molta la pèrdua de temps.
Bé, vam anar, vam entrar al petit poble, vam sortir, i quan portàvem una estoneta me n'adono que no trobo la funda de la càmera de fotos, només havia sortit del cotxe un moment a fer la foto, per tant, sabíem on era; tornem a Porrera i, sí, sense baixar del cotxe, ja la vaig veure allà on havíem parat.
A l'arribar a casa li dic al meu fill: noi, ja hem anat a Porrera! I diu: je je je, el poble del que parlava en Lòpez a "Plats Bruts"... D'això ja ni m'enrecordava.
I a tu, què et diu Porrera? Havies sentit abans el nom d'aquest poble del Priorat?

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

quan hi baixava a treballar havia vist moltes vegades el trencant i sempre he tingut ganes d'entrar-hi, però mai s'ha fet realitat. Si un dia ho faig procuraré no baixar la càmera.

Glòria ha dit...

És un nom que atreu, oi? A tothom li crida l'atenció, un dia fas el pensament i zas, allà que vas :-)

teresasadurni@hotmail.com ha dit...

JO dic lo del vi que fa el Lluis LLac pero potser estic equivocada; ?????

Glòria ha dit...

Sí, això és cert... Has sentit parlar de Porrera, je je je.