3.23.2011

Els nens ho diuen clar

Veient aquesta imatge de dibuixos de fa uns anys, m'ha vingut al cap una conversa on la protagonista va ser una nena, avui ja deu ser mare i tot!
Era a la perruqueria, on havien adaptat una sala de la casa familiar per tal efecte, amb un parell de clientes més, la perruquera i la seva mare; en aquestes que entra la nena amb brutícia enganxada a la seva roba, i la iaia, tot espolsant les peluses amb molt d'amor li va dir. "nena, on t'has ficat"? Aleshores la nena li va contestar amb tota la sinceritat del món; "a sota del meu llitet"...
Segur que es van posar ben vermelles la mare i la filla, jo vaig fer com que no ho havia sentit, però encara m'enrecordo ara i ric :-)
Teniu alguna anècdota d'aquest tipus? Segur que sí!
I és que ja hi ha una dita que ho deixa clar: "Els nens i els borratxos, sempre diuen la veritat".
Us enrecordeu de "Chicho Terremoto", a ell l'inspirava veure les calcetes blanques d'una noia... i ho deia.
Tres punts, col·lega!!!

2 comentaris:

garbi24 ha dit...

del terremoto no me'n recordo...però calcetes encara en busco...;)
s'ha de anar molt en compte el que es diu davant dels nens.

Glòria ha dit...

No imprta del color que siguin, o sí? Je je je. I tant! Vigila, que tu encara tens...