3.27.2011

Ahir, doblet!

Per ahir, dissabte a la tarda, i la nit, tenia l'agenda programada.
A les sis vaig anar a l'inuguració d'un nou espai recuperat per a la ciutat, l'antiga fàbrica de Cabot i Barba, fundada el Segle XIX, ara serà el Centre Cívic de Mataró Centre. Una gentada! Ha quedat magnífic, si voleu anar a fer una visita, avui és jornada de portes obertes. Una inauguració molt emotiva, allà hi era una dona amb 91 anys, Rosa Castellà, que la seva mare va treballar a la fàbrica, i, que en boca del Regidor de Participació va dir una frase que ens va arribar a tothom i a la Glorieta li va humitejar els ulls: "Per més que escombrin, mai esborraran les petjades de la meva mare"...
A l'arribar a casa, preparar una mica de sopar, pensant que seríem dos, al final vam ser tres; el noi es va lesionar jugant a rugbi, no estava per a "festes" i, va tornar a casa, ja li sabia greu, ja!
A la nit tenia una cita amb el teatre, m'havien recomanat l'obra El Mikado (una opereta), i tot i que no sóc especialment de musicals, em va encantar: posada en escena, maquillatge, indumentària, música, humor... uns actors i actrius genials!
La primera sorpresa va ser la cua que havia a la porta, i jo sense entrades... amb una mica de sort, última fila, la 15; ja m'agrada aquest número, així que vaig repetir amb la butaca també 15 :-) Tot ple, ple. Cares amigues, conegudes i moltes més que no coneixia, mira que hi ha gent a Mataró...
Abans de començar l'obra, van projectar imatges del Japó castigat pel tsunami, amb mostres de solidaritat vers el poble nipó, i tota la sala va irrompir amb aplaudiments. Em va agradar.
Així que ahir a dormir tard, i em llevo d'hora, com gairebé sempre, només que avui el rellotge marcava una hora més; ja ens acostumarem al canvi d'horari.

5 comentaris:

teresa ha dit...

Veus ahir tot segons el previst;jo soc mes de rampells pel matí vaig anar a retrobar.me en una part de la meva vida.Per la tarde volia anar a Centre Civic Cabot i Barba,no estaba massa be i vaig pensar dema.Ja tenia per triar anar a Rocafonda,a la jornade de portes obertes i potser a la platja,Santa Anna feient una pesolada popular i... plou crec que sera casa i lectura

Glòria ha dit...

Veus? Més val fer avui les coses per si no les pots fer demà. Però retrobar-se amb la família està molt bé. Jo ho faré avui, venen els meus nebots. Que tinguis un bon dia i que et milloris, Teresa.

Montse ha dit...

Jo ja havia vist el Mikado pels Dagoll Dagom, fa mooooooooolts anys! i m'havia encantat!
Què tal, el dia amb els nebots? :D

garbi24 ha dit...

si fas les coses amb intensitat al final no es nota que hi hagi una hora menys
Bona setmana!!!!

Glòria ha dit...

Hola Montse, sí, es veu que ja fa temps "que rula", però noia... El dia fantàstic, llargues converses, molt de què parlar.
Ara! Ho has bordat noi, i també amb organització, un temps para cada cosa. Bona setmana, Garbí.