2.01.2011

Remeis que funcionen

En aquests temps on per a petites malaties hi ha grans remeis, sembla que dir que la tradicional bossa d'aigua calenta funciona pels dolors musculars i d'ossos, és una tonteria. Puc donar fe!
De nena, a casa es feia servir cada nit; a l'hora d'anar al llit, deixaves la bossa entre els freds llençols "turolenses", i quan et ficaves dins el plaer era total! Portes i finestres poc ajustades per la casa de poble i com a únic punt de calor, l'estufa a la cuina i/o el menjador; per tant, glòria a la bossa d'aigua calenta!
Encara no sé el perquè, fa uns anys, vivint ja a Mataró, vaig comprar una que segur em faria el seu servei i ja, la tenia oblidada. Aquest cap de setmana que l'he tret, el meu fill em va dir: on vas amb això? La cosa és que degut a un cúmul de càrrega laboral de les dues últimes setmanes, o que divendres faria un mal gest, o "joquèséperquè", tinc l'esquena adolorida. Així que a força de no fotre res el cap de setmana (jo jo jo), de la bossa d'aigua calenta, tant al sofà com al llit i... paracetamol cada vuit hores, ja puc tirar endavant, quan a la feina també sembla que tothom torna al seu lloc...
Absències laborals per les que el remei no és només una bossa d'aigua calenta i paracetamol.
Per cert, avui ha sortit un sol fantàstic!

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

hi han coses que no canvien i sempre son un bon remei....per el que veig bossa d'aigua calenta a l'esquena i bossa de gel al cap....per refredar les cabòries laborals.
M'agrada que hagis tret el cap.....per el món virtual

Glòria ha dit...

Gràcies, Garbí; tu sempre tan atent.
La bossa de gel al cap no l'he provat mai... per la feina meva cap cabòria, però potser l'hauré de provar per altres temes.

Eli ha dit...

Y tú has vuelto a escribir en el blog. ;)
Que te mejores del dolor de espalda y que duren los rayos de sol.
Un abrazo!

Glòria ha dit...

Gracias, Eli. Estamos en ello. hay días que salen algunas nubes aunque esté el sol...

Joana ha dit...

Les coses de tota la vida no?

Glòria ha dit...

Pues sí, Joana. Mucha tecnología punta, pero no hemos de olvidar "los remedios de la abuela" ;-) Un beso y un abrazo muy fuerte...