1.05.2011

A corre - cuita!

A aquestes hores i jo sense fer la carta als Reis!
I... ara què demano? Com que a una no li falta de res, sense tenir-ho tot; he tirat dels catàlegs de propaganda dels grans magatzems:
A veure... nines fashion, casual, multiètniques; no, no he estat mai massa de nines.
Mascotes animades... d'això tampoc, ja en tinc prou amb els bitxos de carn i ossos. Deixem de banda les joguines!
Hauren de mirar coses més pràctiques i acordes amb l'edat. Ahir a la tarda veient la TV em venia de gust una colònia, ja no sabia si de dona o d'home, amb aquells cossos de vegades semi nus tan perfectes i insinuants, aquella mirada, aquells llavis... que no saps de què va l'anunci fins gairebé el final. I dius, caram, i si li demano als Reis? Però et ve de gust el/la model!
Aviat haurem de demanar pròtesis dentals, faixes i "pastilleros", de moment encara no, je je je.
Així que amb les coses una mica més clares començo la meva carta d'enguany a corre - cuita.
Estimats Reis d'Orient,
Aquest any he estat molt bona: he anat d'hora al llit i no he mullat els llençols cap dia, ni m'he barallat amb els nens i nenes al cole, i m'ho he menjat tot, tot i tot!
Per això us demano... (quedarà entre Melcior, Gaspar, Baltasar i jo)
.
Que els nostres somnis es facin realitat.

4 comentaris:

TERESA ha dit...

Bon dia de Reis;jo fa molts anys hem van tenir que explicar com funciona la carta dels reis, causa de força major!!!!per lo tant des de els 5 anys tenen ja la meva carta que serveix per tots els anys...sols que cada cop tenen que borrar algun nom de la carta;i tambe afeguir alguns petits com Adrià fill del meu nebot

Glòria ha dit...

Bon dia de Reis, Teresa! Ja passa això, ja passa.

garbi24 ha dit...

si vas al llit haviat i no mulles els llençols però al mateix temps t'ho menges tot......crec que t'haurien de portar moltes coses

Glòria ha dit...

Ji ji ji, ja t'ho diré demà... Bona nit de Reis, família!