12.28.2010

Un somni fet realitat


Per fi es podrà fer realitat un somni que tenia de petita: ser locutora de ràdio!
L'amic Xevi (el Beatlero de Mataró), que ha tingut un temps un programa a Mataró Ràdio dedicat als Beatles, ara en té un on es comenten efemèrides, anècdotes, i s'escolta música dels 60-70-80, es pot intervenir per telèfon o via facebook. El títol m'encanta "Bonaire Street", Carrer Bonaire, un carrer de Mataró amb mítiques Sales de Ball d'on van sortir moltes parelles; d'aquí triar el nom per a un "revival" (m'ha documentat en Xevi). Doncs bé, m'ha "fitxat" com a comentarista del mateix i he aceptat, jo ja sóc oient del programa els dissabtes al matí de 10 a 11 hores, només m'ho salto en comptades ocasions. Així que a partir del primer dissabte del 2011, a més a més de la veu d'en Xevi, escoltareu la d'una servidora, la veu de la Glorieta!

10 comentaris:

Joana ha dit...

Ejem....

Glòria ha dit...

Què vol dir "ejem", Joana? No em veus de comentarista? No t'agrada la meva veu? Petons.

garbi24 ha dit...

Enhorabona això pinta bé......

garbi24 ha dit...

tot i que som dia 28.....;)

Glòria ha dit...

Gràcies Garbí. Me'n vaig assabentar ahir...

Glòria ha dit...

Bé, ja és 29 de desembre i sí, va ser una broma innocent que vam preparar amb en Xevi Ribas i, que li va donar idees de cara el futur del programa. El destí va voler que al seu pare l'haguessin d'intervenir d'urgències i no vam poder gaudir de la broma ahir com ens esperàvem.
Vindran dies millors.

Montse ha dit...

ÔÔ

Glòria ha dit...

Je je je, bon dia Montse! Ja veus, totalment inofensiva la brometa...

Joana ha dit...

La teva veu es estupenda, i la teva dicció, però... ara ja ens coneixem no?. :)
Avui he esmorzat com una reinona, i tu? :)

Glòria ha dit...

Tens raó Joana, veig que enguany tampoc ha colat...
Jo he esmorzat com una "princesa", apa! Salut i República, ja ja ja.
Gràcies!