12.04.2010

La por és lliure

Avui m'ha passat una cosa ben curiosa.
He sortit a fer unes compres al Centre de la meva ciutat, i, quan estava de camí he vist una dona parada a la cantonada d'una cruïlla com si esperés a algú; a l'arribar a la seva alçada em diu: "Baixo amb tu", de seguida he pensat que s'equivocava de persona, i li dic amb un somriure: Ah, molt bé"; aleshores la dona ha començat a parlar i no havia manera de parar-la. "És que demà fa tres setmanes que em va robar la bossa i tinc por"... A continuació m'ha explicat fil per randa com va anar tot: el lloc en concret, l'hora, quants van ser els artífex "del tirón" i les seves característiques, el que portava dins la bossa, el que li van tornar a les poques hores, on anava, on no va poder anar, les paraules de la policia, el temps que va estar a l'hospital, el què li va costar la "broma" tant física com psicològicament, els dies que havia estat sense sortir de casa...
Avui era la primera sortida després de l'ensurt, i, es troba amb la Glorieta que "la tenia vista del barri". Ves per on!
Per cert, el Centre estava fantàstic!

10 comentaris:

zel ha dit...

Dona, a la meva mare que li ha passat un parell de vegades, li passa el mateix, i busca companyia quan va sola pel carrer...

Glòria ha dit...

Sí, donava aquesta impressió, volia companyia, seguretat; però no m'havia trobat mai aquest cas. de fet (toquem fusta) a mi, mai m'han robat, mai!

Arare ha dit...

Sort que et va trobar, Glorieta!!!!

Glòria ha dit...

Sí, mira; i a mi no em sonava de res (i si la torno a veure no sé si m'enrecordaré...). Bona nit, Montse:-)

garbi24 ha dit...

Jo en cas de por sempre que pogués em faria amb una guarda espatlles com tu........;)

Glòria ha dit...

Je je je, el meu semblant no dóna la sensació de portar moltes coses de valor a la bossa, noi. Gràcies ;-)

Joana ha dit...

Tu fas cara de bona, i ho ets!
Pobre dona, quin ensurt.

Glòria ha dit...

Doncs sí, havia passat tres setmanes fluixetes, i encara la xerrera que portava deia quelcom.
Bona no ho sé pas (pregunta'ls-hi als meus enemics ;-)), innocent, una bona estona, "no me entero de la misa la mitad"... Què hi farem?

TERESA ha dit...

A mi no m'ha pasat mai;suposo que tambe dec fer cara i ara certa de pocs diners,la por mes grant per lo que dius es que haber mal fisic tambe,aixo es preocupant

Glòria ha dit...

Bé, es veu que ella no soltava la bossa, i li van fer mal als canells, també es va fer un cop al cap, per això la van tenir en observació a l'hospital. Ara diu que la porta buida, només el paraigües i que si li torna a passar els hi donarà: aquí teniu...