12.24.2010

Amb esperança!

Un Nadal diferent, un Nadal per primer cop en 26 anys que no compartirem taula amb la meva filla...
El destí ens porta per camins ben diversos; ella a Anglaterra, la meva neboda al Brasil, el meu estimat Diego soparà com cada dia des de fa 11 anys llargs a la residència on el cuiden i l'estimen. Aquí serem pocs, però tots els que quedem; com vaig llegir ahir al bloc d'una amiga, cada cop hi ha més cadires buides al voltant de la taula...
Mentre l'una trepitja neu, i l'altra rep les picades dels mosquits, nosaltres serem aquí, esperant que l'any vinent les coses estiguin més tranquil·les. No som família de grans àgaps, ni de cantar nadales, ni de molta gresca, i enguany no crec que canvïi molt.
L'any vinent tot serà millor, tinc aquesta esperança!
Bon Nadal a tothom!!!

4 comentaris:

Joana ha dit...

Però gaudeix del que sereu, de vegades, pensant en els absents, no gaudim dels presents...
Ni que ho entenc, saps que si.
Bon Nadal xati!!

Glòria ha dit...

Sí, Joana, elles també estaran ben acompanyades, cert.
Que passis un Bon Nadal amb els teus, un petonàs.

garbi24 ha dit...

Bona nit bona.....i segur que sempre anem a millor...

Glòria ha dit...

Sí Joan, han millorat les coses :-)
Que tingueu bona nit vosaltres també.