11.04.2010

Un any més!

Ja tinc un any més, i per molts (i bons, com em van dir en una felicitació) que ho pugui celebrar!
Sí, el dia dos de novembre vaig fer anys; felicitacions de tota mena i moltíssimes: per telèfon, per mòbil, per Facebook, enguany per Twitter, en directe, públics, privats... però si em permeteu, les felicitacions més emotives les que em van fer a l'escola els nens i nenes, i les companyes de l'equip del mig dia.
El regal m'ho van fer guanyar, vaig suar la cansalada! El primer de tot un partit de Boccia, però amb les mateixes dificultats que tenen ells i elles; havia d'anar dient a la meva assistent mitjançant signes si volia la canaleta amunt, avall, a dreta o esquerra, així com dir prou quan la tenia col·locada i demanar pilota per a tirar... obviament vaig perdre, són uns/es cracks!!!
Després vam ballar una rumba, toma!!! I servidora disfressada; per a acabar, baixar pel tobogan de cap, per anar pel pati amb l'arrossegador... ben protegida, això sí, amb la "chichonera" ben posada. Ja veieu tenen imaginació per fer les proves a l'adult, i jo encantada de passar una bona estona tots plegats.
El regal ja el veieu, me'l van encertar de ple! Un llibre de Labordeta, gairebé a la carta. El punt, fet de puntes de coixí i personalitzat amb la inicial del meu nom, me'l va portar la Pepi de Brujas, ella sempre tan detallista... I un de molt especial que m'arriba directament al cor m'ho comunicaven ahir: la meva nena ve el dia 12 a passar tres dies!!!! Des de Les Santes que no ens veiem. Qui vol més?
Quan em preguntaven al llarg del dia: quants anys fas? Jo anava dient, un quatre i un cinc, els que em coneixen bé ja saben l'edat, però ho deixava així a l'aire. L'endemà, després de l'hora intensa de pati, el meu petit cos em deia: Glorieta, que ahir vas fer 54, i... cap problema!

7 comentaris:

garbi24 ha dit...

Tu mateixa ho dius...què més vols? estàs en la ........Glòria!!!
Felicitats altre vegada i que duri

Glòria ha dit...

Je je je, mai millor dit, oi? Gràcies de nou, Garbí!

TERESA ha dit...

Cap problema si senyora ; i que puguis celebrar molts, els regals molt bonics i molts pensan amb tu es lo mes maco dels regals que siguin per el que els reps i no a gust del que els fa.Lo del treball que feu a la l'escola amb els nens son de les coses que fa que la vida valgui la pena(vieja)....

Glòria ha dit...

De "vieja a vieja". Gràcies Teresa i sí s'ho val.

Joana ha dit...

Ostres!!!!
Mira que hi vaig pensar el dia abans... Bueno, tampoc et deu estranyar.... ja saps on i com tinc el cap.
Per molts anys reina!!!
I mira que a sobre et vaig veure... mecachis.

Glòria ha dit...

Joana! Que sí que em vas felicitar!!!! I de les primesres, mira el meu mur al FB... Ara sí que veig que tens el cap ple de coses. Muaks i remuaks!

Joana ha dit...

Ho veus? :)