10.04.2010

Teatre: drama i comèdia



M'agrada el teatre, i m'agrada anar al teatre, no és que ho faci molt sovint, però quan tinc l'oportunitat, ho faig. No només interpretacions de grans professionals, també al teatre "amateur" trobes actors i actrius potencials que et fan viure i sentir l'obra.
Avui però, volia escriure d'una que vaig anar a veure amb moltes ganes i no la vaig gaudir com es mereixia. Tant el títol de la mateixa, com l'autor i el director em seduïen; el lloc, el Monumental de Mataró, la sala més gran de la ciutat. Què va fer doncs que recordi aquest dia especialment en l'aspecte negatiu?
Era un divendres a la nit de fa uns anys, després d'hores de feina, de tota una setmana; l'escenari fosquet (bosc encantat a la nit), música relaxant, personatges de fàbula i diàlegs que no acabava d'entendre (digueu-me inculta), monòton tot plegat... Se'm tancaven els ulls, no podia evitar-ho i, em sabia greu, molt de greu. Em vaig quedar més tranquil·la quan es van escoltar els roncs d'una dona un parell de files endavant, i el riure de la gent del voltant. Més d'un i una badallava...
Bé, a hores d'ara ja us estareu preguntant qui mereix el meu comentari, ho desvetllaré, però que consti que "un grano no hace granero", em continua agradant el títol, l'autor i el director.
El somni d'una nit d'estiu de Shakespeare, director: Àngel Llàcer.
Teatre: drama i comèdia; somriures i llàgrimes, com la vida mateixa...

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Els clàssics son els clàssics, jo prefereixo lo més novell. Bona setmana

Glòria ha dit...

N'hi ha per a tots els gustos, oi? Bona setmana per a tu també, g
Garbí.

Ivan Pera ha dit...

Glòria, no cal que et disculpis! Passa massa sovint que s'ho passen millor els de dalt de l'escenari qu els de baix a platea!!! I a sobre tu pagues i ells tenen subvenció! ai senyor... :)

Glòria ha dit...

Bon dia Ivan, si m'ho diu un que viu entre actors, m'ho crec! S'ho passen teta, oi? ;)