10.27.2010

Qui ho diria!

Tarea ardua la depilació de les celles, de tant en tant et canvia la forma original treient pèls d'aquí i dallà, i, hauries de fer un quadrant com el de la imatge per a tornar-les a la corva natural teva.
Però la cosa es complica considerablement si -tornant a la noia de la imatge- tanques els ulls! O... portes ulleres progressives com és el meu cas; sense ulleres no guipo, amb elles he d'anar movent el cap amunt, avall, a dreta, a esquerra... buscant la "pose" més adeqüada, i quan la trobo, les mateixes ulleres em fan nosa... D'altra banda, tens la possibilitat de que t'ho facin, jo recorreixo a la perruquera... però també sento molèstia i em ploren els ulls, començo a estornudar... Qui ho diria, que una mera depilació de celles tingués tant "d'intríngulis".
Les celles, una part de la cara que tenen la seva importància ^^

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

sempre és difícil de tocar qualsevol zona peluda.....però val la pena fer-ho per estar al dia

Glòria ha dit...

^^ Oh!!! Tu sempre treient punta a l'assumpte...

GAIA ha dit...

Feixuga la feina de la depilació de seies. La meva mare quan era joveneta se les va depilar molt primes i no li van tornar a sortir fins el punt que se les ha de pintar.

Glòria ha dit...

Sí, abans es portaven molt finetes, a mi no m'han agradat mai molt primetes, però és cert que n'hi havia que se les pintava, jo també ho he vist, je je je.
Bona nit, Gaia!

Joana ha dit...

Doncs sí... i la feina que donen!

Glòria ha dit...

A mi molta! je je je. Bon dijous, Joana.