10.03.2010

Pensat i fet!



Ahir a la tarda no sabíem ben bé cap a on tirar "el gorro", la ciutat bull de coses, però... a on anem? La resposta me la va donar les xarxes socials. Anem a veure "Mentre hi hagi peles?" Ok!
Em vaig posar en contacte amb la persona idònia per si estiguessin exhaurides les entrades i, em va dir que encara quedava alguna cosa; decidim sortir d'hora , ens passem per la Sala Cabañes, una vegada amb les entrades a la mà i, per fer temps, baixem la Riera, quin ambient! Gegants i Nans es fonien ballant amb la canalla. Entrem a saludar a dues noies de la botiga Intersport, tantes tardes de visites durant un mes, ja hem fet amistat; són molt maques totes dues i, solidàries... Arribem a la Rambla i ja, tornem Riera amunt, xerradeta amb uns, holes amb altres; a tres quarts de set entrem i anem al nostre lloc, privilegiat si em permeteu. Quants records, des de La Maternitat d'Elna que no havia tornat a la Sala Cabañes, imagineu el que he sentit. El meu contacte va venir a saludar-nos, i em va començar a parlar de si havia recollit les entrades reservades al meu nom en finestreta, que m'ho havia dit a l'últim missatge... glups! Doncs no, vam sortir de casa molt abans i no ho vaig llegir, desventatges de no tenir Black Berry; no ha passat res, vaig anar perquè les possessin a la venda. Agraïda igualment, faltaria més!
Va començar l'obra, i a l'altre costat del passadís un espectador molt especial, l'ex "Trinquero" Miquel Àngel Pasqual, què bé s'ho va passar! Al final ha sortit a dalt de l'escenari a cantar amb tot l'elenc.
Vam veure una obra fantàstica, divertida, emotiva... actors i actrius pels quals la interpretació és una teràpia; un projecte que potser no s'havia dut mai a terme. Si avui teniu ocasió, hi aneu, no us defraudarà!
"Mentre hi hagi peles, el demés són trons!"


3 comentaris:

Joana ha dit...

Varem fer el mateix recorregut!
Vaig baixar la Riera amb part de la meva família, veure gegants, en Martí i en Dídac ballant, les "nenes" i jo de comparsa...

garbi24 ha dit...

a veure si cau una mica més a prop i ens hi deixem caure.....si hi han peles!!!! Bon diumenge!!!!!!

Glòria ha dit...

Doncs no ens vam veure, Joana; hi havia bon ambient, oi?
Peles per a venir a Mataró n'hi ha! A veure quen ens devirtualitzem, Garbí!!!