10.10.2010

La família creix

Ole, ole!!! La família creix!!! El nano va remenar ahir el terràrium dels seus ratolins per a fer el cens, els va treure del seu hàbitat pel recompte; em sembla que si us entreteteniu en comptar són uns 25; va començar amb una parella... I mireu què es va trobar? Una altra camada!
Curiosos els comentaris que li deixen les seves amistats al Facebook quan veuen aquests "simpàtics animalons" (que si semblen croquetes ben rostidetes...), però em quedo amb: "la meva mare em foteria de casa"; ell em diu: "tu no, oi mama"? Mira, perquè què no farà una mare pels seus fills, però millor no em donis idees!


Ara, les novetats no han arribat només per part dels rosegadors, també la "Gecko" que aquest estiu es va quedar a casa d'un amic i company d'Uni, es veu que va tenir un "love affaire" amb el Gecko mascle d'ell (idilis d'estiu); ara, a més a més dels dos que teníem, hi ha una parelleta recen nascuda: macle i femella. Un altre dia ja posaré foto, una monada...
I, un regal! Novetat a la casa!!!! Una cria de camaleó, que ja m'enganya tant com pot canviant de color i, he de mirar una bona estona per a localitzar-la. Tampoc puc posar la foto, la càmera del nano no sé ben bé com va, la meva està de pont...
I aquesta és la història, imagineu de què s'alimenten aquestes bestioles; doncs exacte, també en tenim!!!
D'humans pocs, la família petita; de bestiar, família nombrosa!
Ara vaig per feina, que vull anar a veure un partit de rugbi al flamant camp recen estrenat del Rugbi Club Mataró.

13 comentaris:

Joana ha dit...

Mare meva, tu has de ser especial, jo no podira tenir a casa aquestes "criatures"... per petites que siguin!

Glòria ha dit...

No creguis, també en les tenim; però els draps bruts es reten a casa, oi? Em va costar molt de mirar quan em deien: mira com corren i quants n'hi ha! Què bonics! :(
Bon diumenge, Joana.

TERESA ha dit...

Caram hi jo que rondino de tenir un gos i gats a casa;suposo que pasaria pel aro tambe, pero hem donent un yuyu que no ser...

Arare ha dit...

arggggggg! ratolins!!!!!!!!!! arggggggggggg

felicitats pel creixement de la família, però jo els veuré de lluny, eh, reina mora?

bon diumenge!

Glòria ha dit...

Veus Teresa? Sempre s'ha de mirar cap enrrera...
Je je je, Arare, tu un altre nét, jo bestiar!
Bon diumenge a totes dues.

garbi24 ha dit...

com s'escapin de la gàbia et fotaràs un fart de fotre cops d'escombra per la casa...o potser xiscant damunt d'una cadira....jejeje

Glòria ha dit...

Bé, ho tenen complicat per a sortir, però mai es pot dir que no.
Després d'haer trobat una serp a la meva habitació, i un llangardaix davant la nevera, ja estic curada d'espants!
Com ha anat la nit per Girona? Aquí una forta tronada.

garbi24 ha dit...

Tronada també però poca pluja....ara si que està plovent

Glòria ha dit...

I donen aigües per Girona! Compte!!!

GAIA ha dit...

Enhorabona pel creixement de la family. De totes maneres, em donen una mica de yuyu. Jo tinc un hamster i ja en tinc prou amb un.

Glòria ha dit...

Bon dia Gaia, gràcies per la visita i pel comentari.
Bé, a mi em donen de tot, però aquí estem, aguantant el que calgui.
De hamsters ja teníen els nanos de petits, fins i tot els feien parir; per cert, que m'agradaven potser menys i tot que els ratolins, recordo un que va nèixer amb tres potetes i els altres s'ho van menjar... En fi, qui m'ho havia de dir!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

així que sou família nombrosa, no?

Glòria ha dit...

Je je je, Ja veus; doncs mira, avui em sentia acompanyada ;) Gràcies Jesús.