10.15.2010

Em segueix donant satisfaccions

Passen els anys pel bloc glorieta; aviat, molt aviat, quatre. Ha anat canviant de cara, de ritme, s'ha anat decantant més cap el català... però l'estil penso que més o menys és el mateix: explicar i compartir les coses que em passen a mi, i al meu voltant, tant al la feina, com a casa, a la ciutat, a...
Passen els anys i de tant en tant et trobes petites coses que encara et sorprenen, ben cert que les pàgines d'aquests blocs sense fulles arriban a tot arreu!
Fa temps ja vaig comentar el ressò que va tenir el post "Mi paso por la Parodia Nacional"; es va crear un fòrum, al que per cert, va arribar a participar fins i tot un cantant del programa, en Quim Bernat. Em tenia asombrada el fet, la veritat.
Bé, doncs recentment es van tornar a reactivar els comentaris d'un altre post antic (jo dic de l'època en que escrivia més en castellà): "Con el viento", l'últim,
d'Enric Milián, component del grup "Santabárbara" que cantava aquesta cançó. Per a mi tot un honor!
Què voleu que us digui, em fa sentir bé tot plegat; el bloc glorieta, em segueix donant satisfaccions.

8 comentaris:

TERESA ha dit...

Es del que es tracte; fer el que ens doni satisfaccions, recordo el de Parodia Nacional tota una sospresa per a mi i potser per molts altres, jo sempre faig el mateix recorregut,el teu es fixa i despres alguns mes i de tant en tant picoteixo per la red

Glòria ha dit...

Bon dia, sempre no ho aconseguim, fer el què ens dóna satisfaccions, si més no, s'intenta, oi?
Gràcies, Teresa.
Per cert, m'ha dit un ocellet que avui és el teu Sant? Felicitats!

garbi24 ha dit...

La satisfacció és un grau....o era l'experiència?...en tot cas si avui es el teu sant felicitats i si no ho és també...que tinguis molta satisfacció i per molt de temps.

Glòria ha dit...

Je je je, anem malament de santoral... és Santa Teresa. Diumenge de Glòria, sempre, sempre, és diumenge de Glòria.
Una satisfacció tenir-te de lector.

garbi24 ha dit...

Al llegir m'he confós de comentari......en que estaria pensant....

Glòria ha dit...

Se t'ha anat el sant al cel... No passa res, la teresa es donarà per felicitada :)
Bon "capde", Garbí.

Joana ha dit...

Mammmma mia!! I sembla ahir que parlavem de si ho feies o no... :)

Glòria ha dit...

T'enrecordes el que em va costar prendre la decisió? Doncs mira, ja quatre anys!!! I gràcies a tu (com altres coses).
Un petonàs, Joana.