9.05.2010

Que és una broma!

En aquesta imatge el bromista es deu de petar, però i el que rep? Com reaccionarà?

Moltes vegades, davant d'un gamberrada o més aviat d'una "putada", el bromista diu: Que és una broma! I es queda tan panxo... si tu no ets de les persones tan divertides en aquestes lides, et diuen que si tot t'ho prens a "la tremenda", que si ets avorrida, que si això, que si allò.
Amb el recurs de que és una broma es veu que ja tot es pot perdonar o passar per alt; per a mi, que ho fan servir sempre, quan només és que han ficat la pota fins a dalt de tot, també! Jo, com que sóc més aviat seriosa en això, quan en alguna ocasió he vist la reacció negativa del meu interlocutor/a, he volgut fet servir la "coletilla": és una broma, però... no em surt, per a mi que se'm nota.
I que consti que estava pensant en brometes de paraula, quan parlant pots dir alguna parida que pot caure malament a l'altra persona. Perquè si em fan aquesta putada, ja no responc dels meus actes!!!

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

Les bromes han de ser sempre per provocar un somriure a qui va dirigit, mai per posar-lo en evidència o provocar-li pànic, la llàstima és que molta gent no ho sap fer. Bon diumenge.....i amb calma..;)

Glòria ha dit...

Has definit exactament el concepte broma: provocar un somriure a qui va dirigit... la resta no ho són.
Idem, Garbí. Gràcies.

TERESA ha dit...

Que és una broma! aixo amaga moltes vegades males intencions, igual que quant es diu tal o cual cosa de una persona, es diu al final es creu i la persona "en la higuera" bon dia i bona entrada de setmana

Glòria ha dit...

Sí, hi ha persones "molt bromistes", però no acabo d'entendre l'exemple que poses; ja m'ho diràs, sí?
Idem, Teresa.

Anònim ha dit...

La broma de la foto....es una cabronada...La broma d'un malparit que com a broma podria rebre un bon cop de puny i patada als cullons!

Glòria ha dit...

Totalment d'acord, anònim :-) M'agradaria que haguessis posat el teu nom a la xarxa, però.