8.27.2010

Semblo "la pupes"

Semblo "la pupes", tal com el nen de la imatge!
Vaig començar l'última setmana de juny i pensava que passaria aviat, amb mal de canell, que s'allarga d'una banda cap el dit gros i de l'altra em puja per la part interna del braç dret. A punt de tornar a la feina i no ha minvat gens ni mica, el diagnòstic m'ho farà la Doctora la setmana vinent, però la sabiduria popular em diu que si "tendinitis", podria ser, em recorda força al "colze de tenista" que vaig tenir fa un temps.
Una tarda després d'un forta tempesta vam anar a buscar cargols i, els mosquits es van recrear amb mi, fins i tot em van "mossegar" a la cara, quina osadia! Els senyals de les últimes encara cuejan...
M'agraden els "toros de fuego" del poble en festes, he de dir que no són de carn i ossos, és una estructura de ferro que porta a sobre un noi i, li posen un conjunt de petards i "borrachos", va correns per carrers del poble i la gent va davant, darrera, al costat o mitja hora de lluny; a la roba havia rebut alguna vegada espurnes, però al cos mai, doncs enguany, es veu que he arriscat més i una em va caure al cap, com picava! I que feia olor a cremat i tot! No ha estat res, només queda una costreta.
Tinc un blau al braç que per més que penso no recordo quan ni on em vaig donar el cop.
M'ha sortit una pansa al llavi guapa, guapa! No em surten sovint, però quan ho fan són d'un diàmetre considerable, tenen terreny per expandir-se... Suposo que serà fruit dels excessos estiuencs, ja estic en fase de depuració, per això...
Em vaig cremar la mà esquerra amb oli fent una truita, ja veus quin perill, fent una francesa!!!
I a sobre, la perruquera encara està de vacances, i... "yo con estos pelos"!!!
Res, que tot plegat em recorda la protagonista del llibre que estic llegint "Luna Nueva", la Bella que sembla que té imam pels incidents. Lectura per a joves, jo jo jo.

6 comentaris:

Striper ha dit...

Lo de " Suposo que serà fruit dels excessos estiuensca," Quin tipus de excessos que has petonejat molt?

Glòria ha dit...

Ji ji ji, doncs... pensava més en menjars i similars...
Gràcies per obrir-me els ulls, no m'havia adonat que havia escrit malament estiuencs, igual estava pensant en llavis...

Joana ha dit...

A veure, no seran excuses per no tornar a la feina? eh eh eh?? :)

Glòria ha dit...

Per a la feina no tinc molta mandra, però per "altres afers" sí... què vols que et digui. Estic feta un nyap Joana.

TERESA ha dit...

Ja pasa; tens el cap en altres coses;per aixo no estas al cas,hi han estudis sobre aixo...algun dia t'explicare bon començament de curs

Glòria ha dit...

Ah, sí? I on dec tenir el cap? ;)
Ja m'explicaràs Teresa...