8.31.2010

Millorant la raça?

Pel títol d'aquest article ja sabia de què anava... "El circ romà de Gaddafi". Ahir al mig dia mentre trajinava per la cuina "escoltava" les notícies de la TV, no em pregunteu quina cadena, i em va cridar l'atenció paraules que m'arribaven: Berlusconi, Itàlia, Gaddafi, Islam, noies guapes... vaig girar els ulls i sense so les imatges haguessin passat per ser de models de pasarel·la o un concurs de misses. Volia pensar que no ho havia entès bé...
O sigui, que en Gadaffi convidava (pagant) "noies maques" per a convertir-les a l'Islam? I les menys afortunades per le Déa Afrodita? I d'homes, què va "sobrat"? Com diu l'article és una humiliant violació de la dignitat de les dones, en aquest cas de les italianes. D'altra banda poc poder de convicció, si de 487 noies, només es van convertir tres...
No sé què pensareu vosaltres, però jo ho trobo totalment denigrant; Gaddafi, no imposa el vel, o burka o el que sigui a la dona, que potser també; per a mi és simplement tipus Hitler: millorar la raça!
Tot plegat per a pensar...

6 comentaris:

Striper ha dit...

Fent bestieses i coses sense sentit com bon politic.

Glòria ha dit...

Com era allò? "Dios los cría y ellos...". Bones Striper, preparat per anar al cole?

garbi24 ha dit...

Hi ha gent que es pensa que som com ganao de rebaño i per això poden comprar i vendre al seu antojo.....empitjorem la raça!!!

Glòria ha dit...

Ep! Ja està aquí en Garbí, arriba com el vent. Benvingut!

TERESA ha dit...

Al.lucinant, fastigos ni en els meus pitjor sonmis podria haber.ho imaguinat, espero despertar i que no sigui real....

Glòria ha dit...

Entenc que estiguis indignada, Teresa; jo em vaig quedar que em semblava mentida. M'extranya que no s'hagi fet més ressò de la notícia des de fonts de Dones...