8.25.2010

Mar i terra

(No sabia quina foto triar per a il·lustrar les meves vacances 2010; ha estat aquesta, amb el Naranjo de Bulnes de fons.)
De nou tornem a la normalitat. Unes setmanes de viatjar; de canviar d'aires, de paisatges, d'aigües, de menjars...
Enguany, han estat unes vacances marcades per la natura. Per fi he pogut veure els llacs de Covadonga: l'Enol i la Ercina, les dues visites anteriors a Astúries hi havia boira... Així com també he vist el Naranjo de Bulnes de ben a prop, el cim de "Los Picos de Europa" que va escalar Pérez de Tudela i que per poc li costa algun dit i el nas...
També he passejat per algunes platges del Cantàbric, tot i que ni em vaig mullar el peus. Ben curiós, l'única aigua que m'ha tocat el cos, la de la dutxa; ni platja, ni piscina, ni riu...
També vaig tenir una trobada del tot inesperada per ambdues parts, un bon company mataroní passava per allà, per la meva terra. Perquè la resta de vacances les he passat al meu poble, des d'on he fet sortidetes.
Unes vacances marcades, com no, per les tempestes, no havia fet servir tant mai el paraigües (i en alguna ocasió el vaig trobar a faltar) el mes d'agost, tot i que tret d'uns dies que feia fresqueta, tornava la calor; tempestes d'estiu.
I ja, per acabar, les festes!!! He gaudit els últims dies de la companyia de la meva gent, i he lluït la samarreta de la penya.
Ara a centrar-me una mica, després de tant de "lio", ja toca; de moment vaig a fer el meu passeig per la sorra, la resta, ja vindrà!

8 comentaris:

TERESA ha dit...

Mira tot arriba, ja has vist el que es resistia, i que com anat a retrobada amb el teu passeig per la sorra de Mataró. A veure si quedem per fer un cafeto o un gelat hi parlem ...

Glòria ha dit...

Molt bé, Teresa; ja tenia "mono" de caminar per la sorra. Pensava que em cansaria després de tants de dies sense, però he fet el trajecte total.
Perfecte, ja quedarem:)

Joana ha dit...

Benvinguda de nou! Ja veus, jo set dies a Coruña i ni una gota d'aigua! Calor tampoc....

Glòria ha dit...

Hola Joana, gràcies!!! Sí el temps té això...
Quan vèiem senyals que posava "A Coruña x quilòmetres", pensàvem en vosaltres. Un petó.

Striper ha dit...

Ja pasa aixo despres de gaudir de la experiencia de les vacances , aterrem de nou a la rutina.

Glòria ha dit...

I benvinguda rutina, oi Striper?
El descans estiuenc bé? Una abraçada.

GURMET ha dit...

De segur que has gaudit de molts bons menjars oi.

Glòria ha dit...

Ben cert Gurmet, tant pel Nord com per la meva terra, L'Aragó! I a tu, com t'ha anat?