8.26.2010

Bona pregunta!

Mirant els titulars de la premsa sempre hi ha algú que pel que sigui et crida més l'atenció, avui, entre d'altres, m'he detingut a llegir això davant de la pregunta "¿Deben ser los padres "amigos" de sus hijos en la red social facebook?" Bona pregunta!
De vegades ha surgit el tema entre amics, i també entre els meus fills i jo... És una mica xafarder el Facebook, oi? Si t'agrada poc explicar coses teves, però si mirar el que diuen els altres, et poses les botes! Sort tinc que sóc de les que m'agrada compartir, si pot ser en positiu; xafardejar el més just, al Facebook i a tot arreu! Si els fills et comenten, perfecte. Si alguna vegada ho fas tu també, perfecte. Ara, cadascú respectant l'espai dels altres, sense invadir.
Per això per a mi la resposta seria la de sempre davant la pregunta de tota la vida, no només al Facebook: Poden ser amics els pares/mares dels fills? Pares/mares, fills, filles abans que amics/amigues, per molt que es digui "jo tinc molta confiança amb la meva mare, s'ho explico tot..." No és cert! Mai ho ha estat! Els pares i mares tenim un lloc (importantíssim), els amics i amigues tenen un altre...
I tu què opines? Ets amic/amiga dels teus fills/filles? O, pare/mare davant de tot?

6 comentaris:

Striper ha dit...

I el marit , la dona, .. Potser potser un espai personal alie a gent amb la que mantes un altre tipus de relació.

Glòria ha dit...

Potser sí, la relació amb la parella és una altra cosa, oi?
Bon dia, Striper!

Arare ha dit...

Jo no sóc gens amiga, amb els meus fills :P

No, ara seriosament: els pares i mares no són mai els millors amics dels seus fills i filles, ni amics ni col·legues! Hem de ser pares i mares, que és el que necessiten els nostres fills.

Voler ser amic o col·leguilla és enganyar-se. Cal ser al seu costat, pel bo i pel dolent i estimar-los tal com són.

Costa molt, eh? però és el que hauria de ser

és clar que una cosa és la teoria i l'altra la pràtica, com sempre...

Glòria ha dit...

Completament d'acord amb tu, Montse! per aquí anava jo.
Ja en terra? je je je

Joana ha dit...

Jo crec que soc mare, ni que no treu que hi tingui una molt bona relació i confiança.
Fliparies de saber el que fan alguns al facebook, espietes, punt.

Glòria ha dit...

Veig que estem d'acord, mares i pares per damunt de tot.
Doncs a mi no m'agrada que "em vigilin", mira, privatitzarem més...
Bon dia, Joana!