8.06.2010

26 ja!

Avui, sis d'agost, a les 13:40, la meva filla fa 26 anys! Que per què tanta precisió amb l'hora? Quan em van dir: "ja és aquí", vaig mirar el rellotge, (l'epidural t'ho permet) i... no s'oblida mai!
Una dona que és una bomba, potser no tan potent com la que va caure a Hirosima el sis d'agost de 1945, però, déu n'hi do!!! Forta, valenta, independent, treballadora, políglota, incansable, amb caràcter.. la meva psicòloga favorita!
Felicitats Andrea!
(no tinc internet a l'abast, aquest post el tenia programat per avui)

10 comentaris:

garbi24 ha dit...

Felicitats!!! i t'has descuidat l'adjectiu....GUAPA!!!!

teresa ha dit...

Felicitats a les dues; 26anys ja; Andrea que et vagui molt i molt be el dia i el que vulguis

Joana ha dit...

Per molts i molts!! a la mare i a la filla.
Petons

Mercè Mulet ha dit...

Moltes felicitats per la part (important) que et toca!!!
Amb la descripció que n'has fet d'ella m'has recordat una frase: "de tal palo tal astilla"... Petons, guapa!!!

Glòria ha dit...

Joan, Teresa, Joana, Mercè... Moltíssimes gràcies!!!! Us trobo a faltar!!!!

gominola ha dit...

Moltes felicitats!!!

Glòria ha dit...

Moltes gràcies Gominola, em sona la teva careta gironina... Un petonàs i gràcies.

Arare ha dit...

quina preciositat de filla!!!!!

FELICITATS a totes dues!!

Glòria ha dit...

Moltes gràcies Arare, al la tornada estaré més conectada, ara només el més precís.

GAIA ha dit...

Carai, tens una filla molt guapa. S'assembla a tu, oi? Felicitats a totes dues!