7.14.2010

Tempesta

Ahir a la nit vaig tenir l'oportunitat de veure l'adaptació de "Tempête", obra de Shakespeare, on es poden veure, viure i sentir la fúria dels elements; obra amb que s'ha iniciat el Festival a Mataró, .
El marc fantàstic, l'Hort del Campaner -Basílica Santa Maria- ; una nit d'estiu càlida, on a més a més de l'aire dels ventalls, ens refrescava la magistral i divertida actuació dels actors i actriu.
Què he de dir? Em va encantar! Mai havia vist una obra d'aquestes característiques: a l'aire lliure, en francès i... anar llegint la traducció al panel digital, perquè tot tot no ho agafava. Enguany, s'han alineat tot els astres (com diu un blocaire) perquè hagi pogut ser.
Ahir va ser-hi, el somni d'una nit d'estiu.

7 comentaris:

zel ha dit...

Mira, m'hauria agradat!

Glòria ha dit...

Estic segura, però encara pots anar a altres obres, Zel!

garbi24 ha dit...

L'unica llàstima és que hauries de millorar el teu francés......ara que s'han alineat els astres....
Gaudeix de moltes nits d'aquestes....és l'unic de bo que ens emportarem.

teresa ha dit...

Mira, ha mi tambe m'hauria agradat...venir,pero es te que triar i el sopar de santes es el nº1

Glòria ha dit...

Buf, Garbí, el meu francès... je je je. T'has reconegut com l'autor de la frase, oi? Potser et faré cas i tot!
Teresa, són coses diferents, tampoc era qüestió de triar; ara, vaig acabar amb el cul quadrat!!!

teresa ha dit...

Que potser era gratis el espectacle? el sert es que no he conseguit veure en lloc quant val i si val; ho deia per el tema economic, fa una setmana que pagar el deute de ia maternitat d'elna, una amiga amb paciencia, i fins ara no li vaig poder tornar

Glòria ha dit...

N'hi ha de diferents formats i preus... t'adjunto la web de l'Ajuntament o hi ha la informació.
http://www.mataro.org/portal/contingut/activitat/2010/07/13_festival_shakespeare.html