7.29.2010

Requisits de Festa Major

Quan encara ressona a les meves oïdes el "No n'hi ha prou", i després d'haver fet una ullada a la premsa digital, aquí estic, tot esperant que es faci una mica més de dia per anar al meu passeig matinal.
Dic que encara ressona perquè no fa gaire estona que ho estava escoltant, i això que he marxat abans d'acabar; moltes hores ja dansant...
Les Santes, Festa Major de Mataró, està tocant a la seva fi, avui acaba; han estat dies molt intensos amb actes per a tota mena de públic, i la nit del 28 té per a mi un encant especial.
Havíem quedat abans un grupet d'amics i amigues a una hora i un lloc, com cada any, que pot variar, però no gaire, per anar al Ball de Requisits, des que el vaig descobrir no m'ho perdo mai. Com que no hi havia tauleta on acostumem a posar-nos, vam fer-ho a un altre lloc, va costar més retrobar-nos tot el grup, però al final bé, menys una amiga que va trucar que estava cansada.
Ballar, no vaig ballar tot i que tenía el meu ram, totes dones de la taula teníem el nostre ram!
Al llarg de la nit vam passar i em vaig acostar a saludar la tira de gent: amics/gues, companys/es...
Tampoc vull posar noms, no cal; sí donar les gràcies a en JAB per la seva convidada.
28 de juliol, nit de Requisits de Les Santes de Mataró, i de No n'hi ha prou, on les figures i la gent diuen: enguany estan a punt d'acabar, però esperem les de l'any vinent amb moltes ganes.
Glòria a Les Santes!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina llastima;estar cansada es el que te...la vida i stres; tot es molt maco en aquet dia, hem recorda els balls de joveneta, en una Festa Major de Mollet....aixo es un altre historia

Joana ha dit...

Je je.... va estar bé no?.
Un petonet

Glòria ha dit...

Mira, van sortint, je je je.
Suposo que ets la Teresa, oi? Doncs sí, ho hauries passat bé.
Va estar molt bé, Joana, podíeu haver-vos quedat més estona. A les tres a dormir, un rècord per a mi!
Un petó molt fort a totes dues.

teresa ha dit...

els hados del internet han tornat a fer de les sevas

garbi24 ha dit...

tot un exit acabada la festa i encara .....santes!!!! bona festa i a per la de l'any que bé

Glòria ha dit...

Bé, aquesta tarda una mica passada per aigua, esperem que la nit sigui perfecta.
Gràcies Garbí. Jo no tinc Santa...