7.16.2010

Platja nudista?

Avui una curiositat. Tot fent el meu passeig a la vora de la mar, he vist una imatge, si més no curiosa.
Quan era a l'alçada de la platja nudista... no us penseu pas que està a la quinta forca, després de l'últim "xiringuito" ja es veuen els cossos daurats per tot arreu... Hi havia dues joves magrebines dins l'aigua: amb pantalons llargs, una d'elles amb màniga llarga i totes dues mocador al cap; al costat dues "sirenes" sortien de l'aigua cap a la sorra tal com van venir al món -amb alguna petita diferència- El contrast era digne de fotografia, però, no portava la càmera...
Jo, que només de passar amb banyador i la motxilla a l'esquena per allà em sembla que tothom em mira, imagineu l'escena!
Això m'ha portat a pensar: en endavant, serà platja nudista? Platja de "vestits"? Aceptaran els primers l'arribada dels segons? La convivència serà efectiva? Temps al temps!

10 comentaris:

teresa ha dit...

Normalment a la platja nudista son molt mes flexibles; pero mira jo tinc els meus dubtes de anar vestidas i mullades a la platja son molt sexis, ja sabem que hi ha mes morbo amb lo que s'adivina que el que esta a la vista.Jo tinc esperiencia en els dos llocs i et controlan mes a les plajes textils

Glòria ha dit...

I tant, una estava sexi sexi!!!
Un bon apunt, la veu de l'experiència ;)Gràcies Teresa, i fes bondat, tenim un sopar aquí a la cantonada...

garbi24 ha dit...

Si és nudista, tothom en boles les regles son per respectar-les, inclòs la del banyador amb la motxilla.
Que dificil és mirar la gent a la cara en una platja nudista.....

Glòria ha dit...

Jo no miro a la cara... De vegades em poso barret i tot, però no cola, la del bañador!!!!
Un plaer els teus comentaris, Garbí.

Joana ha dit...

Doncs perquè no pot anar tot hom com vol?, no entenc això de definir platges, un cos nu no ha d'ofendre no?.
I això que tu ja saps que no hi poso els peus a l'estiu!

Glòria ha dit...

A mi no m'ofen pas un cos nu, Joana, de fet passo a diari; però la cosa és així.
Doncs amb la fresqueta s'està bé, pensa que ja he tornat...
Que tinguis un bon dia.
Petó.

zel ha dit...

La convivència serà tranquil·la i sense problemes, jo ho he viscut, sense anar nua, i com jo molts, i molts més sí, cap problema...

Glòria ha dit...

Veus què bé? M'encanta que diguis això, Zel! Jo ho veig a diari, però a la nudista no ho havia vist mai, suposo que per això em va xocar.
Que tinguis un bon diumenge.

Striper ha dit...

Jo personalment sempre que puc vaig a platges nudistes i malgrat axo crec que tenen que haver espais definits ia mi em molesta força que platges que son paraisos nudistes i en esls que pots gaudir d'aquesta llibertat amb parella, familia , les ocupin tribus textils de vegades poc respectuoses, per el que penso que a l'inreves també hi ha gent que es pot entir molesta.

Glòria ha dit...

Gràcies pel comentari, Striper.