7.05.2010

Cuina tradicional


La Glorieta no és de cuina sofisticada, és de menjars senzills i cassolans.
Per exemple la truita de patates i ceba triomfa molt a casa, quan ensumen la flaire ja van de "rastre"... He de dir una vegada més que no ens hem de refiar de les aparences, oi que no fa molt bona pinta (d'altres vegades em queda més maca), doncs està boníssima! Mare meva, les que et presenten pels bars i restaurants que semblen de disseny, dient que són truites de patates...
Si en voleu un tros, ja sabeu.

8 comentaris:

Joana ha dit...

Les dels bars semblen de plàstic...
És una de les coses més bones que conec.

Glòria ha dit...

Bé, atípic totalment, però no puc publicar el teu comentari de cap de les maneres, em dóna error; així que he fet un "apanyo", Joana.
Totalment d'acord, semblen sintètiques; pot ser perquè no s'utilitzen ous per la salmonel·losi, sinó "ovoproductes", aquel líquid esgroït en brik...
Millor amb un parell d'ous! Je je je.
M'encanta la truita de patates!

teresa ha dit...

Un pinxo de tortilla por favor!!!!!
lo sert que poques vegades he anat a un lloc que fosin bones, quant jo tenia el bar, cada dia feia truita varies... es el que mes sortia i el que mes benefici amb deixabe, ser que quant vingui una persona de angleterra es el que esperara

garbi24 ha dit...

Quina mala llet que tens ensenyarme això avui que apenes he esmorzat...... vaya huevos.
Ja veig que ets bona remenant els....

Glòria ha dit...

Avui sembla que hi ha bruixes al bloc!!! Tinc dos comentaris que em compten, però no es poden veure, gggrrr!!!!
I amb què feies les truites al bar, Teresa? Amb ous? O amb el producte aquell de brik?
I tant! La truita de la mama.

Glòria ha dit...

Bé Garbí, suposo que a hores d'ara ja hauràs berenat i tot; m'està fent la guitza el bloc avui noi, sorry!
Sóc bona en moltes coses...

Striper ha dit...

Que m'invites?

Glòria ha dit...

Amb molt de gust, Striper, però quan hi hagi una altra; aquesta ja ha colat, je je je.