7.08.2010

Còctel d'estiu

Aquest estiu el que es porta de debó a totes les terrasses i "xiringuitos" per a combatre la intensa calor, és prendre aquest còctel: trencador, refrescant i amb un puntet de bogeria.
Posarem a la coctelera l'ingredient de més "rabiosa" actualitat, afegirem d'altres per a potenciar el sabor, com aquest, aquest, o aquest.
Ho remenarem amb energia, i ja està llest per beure'l! Ho servirem amb una mica de...
A tot plegat, jo li posaria com a toc final, molt d'enteniment, si us plau!!!
Que tingueu un bon estiu!!!

11 comentaris:

Striper ha dit...

Dona hi ha rabiosa actualitat que mes que refrescar encen.

GURMET ha dit...

Coi nena las jubilacions NO!!!

Glòria ha dit...

Haurem de posar gel, Striper...
Gurmet, esperem que no!!!!

TERESA ha dit...

VISCA EL BARÇA

Glòria ha dit...

Per a mi el Barça, un ingredient més d'aquest còctel tan explosiu...

garbi24 ha dit...

Dona....potser en compte de això sortiria més a conta una damm lemon i remenar qualsevol altre cosa

Glòria ha dit...

"¿Y ezo qué é?"
Enteniment, Garbí, enteniment:)

Joana ha dit...

Entre aquest ridicul i el fútbol... estic batent rècords de lectura!
Sort que ja s'acaben, les dues coses...

Glòria ha dit...

Doncs tens tota la raó, jo marxo al llit a les deu... farta d'escoltar tonteries.
Per cert, estic sense lectura, parlem?
Bon divendres!

Arare ha dit...

ostres, vaig deixar-te un missatge que no ha sortit, bé, és igual... un petonet, guapa!

Glòria ha dit...

Buf Arare, "si te cuento", porto uns dies que hi ha follets al meu bloc...
No sé el perquè, però tinc problemes.
Tot bé? Un petonàs.