7.19.2010

Anuncis amb poc glamour


Ahir a la tarda em vaig dir: a veure de què va la peli... Així que vaig llegir Richard Gere i vaig veure les primeres imatge vaig dir: "Otoño en Nueva York"!!! Oh, la veuré...
És una pel·lícula més aviat trist, no el què necessitava, però em seduïa veure i escoltar a en Gere, la veu que li dobla; l'autèntica no m'agrada. He de dir que en algun moment va asomar la llagrimeta, sentiments a flor de pell, però vaig aguantar el tipus fins el final.
Mentre feien la publicitat anava i venia, però un bloc me'l vaig empassar gairebé sencer i... em vaig fer un tip de riure! Mare meva, quins anuncis estiuencs! Res a veure amb el glamour dels perfums de Nadal amb aquells cossos esculturals i seductors...
No recordo pas l'ordre, però sí quins eren:
Vaginesil: per a tenir unes relacions sexuals de pel·lícula, uau!!! (això igual és tot l'any)
Compreses per a la pèrdua d'orina, no recordo pas la marca (no les necessito, je je je). Vaig pensar: anem bé!
Per a la coïssor a l'entrecuix també hi ha un remei! (pel frec, la suor...). Jo aquí ja em pixava, literalment! (no trobo cap enllaç políticament correcte que parli d'això).
Un altre efecte secundari de l'estiu són els fongs als peus: calor, aigua... Doncs també hi ha un producte que si ho pateixes t'aliviarà! Per l'olor no van dir res...
I ja vaig esclatar a riure dient: només falta el Trombocid per a les varius i l'Hemoal per allò que es pateix en silenci!
Visca l'estiu! Què caram, les cases comercials d'aquests productes també tenen dret a fer l'agost!!!

15 comentaris:

garbi24 ha dit...

Per tot hi ha d'haver solucions doncs seria molt dolorós no poder fer us d'alguna cosa per el seu mal estat.
La noia si que molt de glamur.

Glòria ha dit...

Sí noi, per a molèsties d'estiu, i... de tot el temps.
Vols dir que la noia té glamour? Té un parell de raons de pes, però glamour... ;)
Bon dilluns, Garbí!

Mercè Mulet ha dit...

Jajaja... Ets boníssima, Glòria! Ja tens raó, ja, amb això de la publi. Però jo em quedo amb la història del Gere i la noieta. Entre camal de pantaló, coll de camisa i gota de suor, me la vaig empassar tota... per segona vegada!!! Que mona....

Glòria ha dit...

Hola Mercè, tot un honor tenir-te per aquí!!!
I jo nena, i jo! Té un no sé què el "jodío" Gere... i la cosa és que el miro bé i em dic: no és gens guapo, però noia, en conjunt... Em té seduïda.(sempre amb la veu que jo escolto a les pelis, ep!)

Albert B. i R. ha dit...

La publicita s'adapta a les necessitats de la gent segons l'època de l'any. I això només és el principi!

Glòria ha dit...

Totalment d'acord, Albert, només que em va xocar perquè anaven seguits.
Gràcies per la visita i el comentari.

Arare ha dit...

jajajaja! i pels polls? no hi ha res? ÔÔ

Glòria ha dit...

Sí!!! Però aquesta publicitat comença al setembre!!!
Hola Arare, com està el teu mar? Un petó.

Joana ha dit...

Glamour i calor?, mala combinació!
El Gere... aiixx.... em diuen que es vell... "pa mi lo quisiera!"

Glòria ha dit...

Sí noia, això d'estar tot tan enganxifós, té poc de glamour.
Quina mirada que té el "jodío" Gere, uuummmm!!!! Fins i tot amb canes mola!

Striper ha dit...

De fet es bo que de tot aixo es par-li , de vegades eren temes tabu que es patien en solitari i d'amagat.

GURMET ha dit...

El de dalt no es pot comentar d'aquest la foto no se pas de que han fet el farcit.Jo el pit de pollastre o de gall de indi el farceixo de moltes coses , pero del farcit que crec que porta aquest pit no, i el pit de gallina si s'ha posat al caldo pot servir per unes croquetes, pero els d'aquesta de dalt no ho sogui que son per lluir i no tocar.

Glòria ha dit...

I tant, Només faltaria, je je je; real com la vida mateixa, Striper.
Ja es pot comentar el de dalt, un lapsus, Gurmet; segur que els teus farcits seren ben sucosos...;)
Les vacances proven?

zel ha dit...

I tot són xorradesd d'aquest tipus, sobretot això de les pèrdues d'orina, coi, que entre compreses, tampax i això, qualsevol home s'espanta!

Glòria ha dit...

Sí noia, i el "vaginesil"... Je je je.
Gràcies, Zel.