6.15.2010

@Llegimipiulem

Tinc unes amigues al Twitter que fa uns dies parlaven d'un llibre, d'un escriptor i, de fer una tertúlia literària virtual... La portada del mateix la teniu a la imatge.
Jo anava llegint a una, a altre, m'entrava "el gusanillo"; fins que dissabte van fer una trobada a Barcelona, tot prenent una xocolata desfeta, i la @npini va fer un post que ja em va enganxar.
Avui ha entrat la Xocolata desfeta a casa! Mai havia llegit un llibre així, el mateix relat escrit de123 maneres diferents; tinc el llibre ple de punts... Cal estar atenta, i mira que m'agraden aquestes coses...
Una xocolata ben desfeta!!! La xocolateria @llegimipiulem.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs a veure si ttrobo el llibre.

Glòria ha dit...

Noi, jo tinc el cap ple de mots. Sort!

garbi24 ha dit...

Bona distracció, que vagi bé la xocolata desfeta

Glòria ha dit...

Buf, està però que molt desfeta; un exercici gramatical força entretingut.
Gràcies Garbí.