6.12.2010

Per primer cop


Tot i que havia sentit parlar en edicions anteriors del Premis Blocs Catalunya, mai m'havia parat a pensar en participar; enguany, però, han coincidit diversos factors que al final m'han animat: publicitat pel Twitter, pel Facebook, per blocaires... i per una noia que m'enviava e-mails convidant-me a fer-ho. La Mireia es va posar contenta quan li vaig comunicar que sí, que m'havia inscrit, je je je.
També em va ajudar el fet de que l'entrega de premis de la Tercera Edició sigui a Mataró...
M'he apuntat a la categoria de Bloc Personal, el meu bloc és això, personal: actualitat, records, família, feina, ciutat, una mica de política...
Sé que no tinc cap possiblitat de guanyar, però estic molt contenta d'haver-me decidit a participar. Serà per això que vaig voler donar-li un nou aspecte al bloc? M'encanta com m'ha quedat, tot i que el contingut no variarà en res!

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

Si que t'ha quedat bé si, llàstima que ha desaparagut el Mas de las Matas...però això tu ja ho portes dins. I això del Cats...potser també m'hi inscriuré pero de fet encara mai he mirat com anava......algu m'en farà cinc centims

Striper ha dit...

Endevant i segur que guanyes , m'agrada la nova imatge.

GURMET ha dit...

Ostres quin canvi al bloc, mira els comentaris jo també estic per tema premis.

Glòria ha dit...

Moltes gràcies: Garbí, Striper i Gurmet.
Em feia cosa desfer-me de la imatge del Mas, però amb aquesta m'agrada molt més, tal com anava canviant el bloc.
Encara esteu a temps d'inscriviu-vos!
Un petó i bon diumenge.

teresa ha dit...

M'agrada la nova imatge; es mes rokera, no ser si puc votar segur que no, pero segueixo sent seguidora teva

Glòria ha dit...

Gràcies Teresa.
Bon diumenge!