6.19.2010

Millor, no generar

Aquest matí notava fresquet i no em venia de gust anar a passejar per la platja, mira tu, per a tot s'han de tenir ganes; i temps no faltarà. Així que he anat a fer la compra, per unes coses o unes altres feia uns quants dissabtes que la delegava.
A l'arribar a la peixateria, m'he enrecordat que no havia portat la bossa pel peix, és una iniciativa per a incentivar l'us de l'envàs reciclable; sí, no han inventat la sopa d'all... Ja ho fan molts comerços i grans superfícies, però en aquesta botiga si portes la seva bossa et donen un numeret, i participes en el sorteig mensual d'un producte de la peixateria. Avui en Lauri m'ha dit: mira, l'Evarist no s'oblida mai... és cert, je je je. També ha afegit que la gent no s'acaba de conscienciar del fet de no consumir tant de plàstics. Què hi farem! Està molt bé reciclar, però estaria millor no generar tant.
I aquí em teniu fent publicitat de la Peixateria Lauri, la "meva" de tota la vida, des que vaig aterrar a Mataró; molt bon gènere, bona gent, i amb bones idees. Altre dia posaré fotos, no portava la càmera.

7 comentaris:

garbi24 ha dit...

De mica en mica la gent s'anirà conscienciant......però costarà.
Jo tot sense plàstic........

zel ha dit...

Jejeje, jo tinc bosses reutilitzables d'arreu, però sovint les oblido! Burra de mi, en compro una altre...acabaré venent-les!

Glòria ha dit...

Així m'agrada Joan! ;)
És el què em passa Zel, les oblido...
Una abraçada a tots dos.

Joana ha dit...

Jo crec que em millorta molt en aques aspecte i per sort, els que venen d'arrera nostre, els fills, cada cop ho tenen més clar!.
Ves per ón tu compraves i jo xerrava amb l'Evarist! :)

Glòria ha dit...

Sí!!! Ja m'ho va dir, ahir vam fer canvis de plans.
És cert, els joves estan molt conscienciats.

GURMET ha dit...

Cal no generar residus encara que sigui una mica mes d'enrenou.

Glòria ha dit...

Ok, Gurmet! Bon diumenge!