6.03.2010

Ja són molts!

Equip vermell entrenant

Ahir al vespre vam anar a veure un partit del Rugbi Club Mataró (són més actius pel Facebook) a Cerdanyola, un barri mataroní en Festes. Havíem anat una vegada al camp del Badalona ja fa un temps i no havíem tornat a veure cap partit; al meu fill li feia il·lusió que els veiéssim en acció. Només era d'exhibició, ells contra ells, uns de vermell, altres de blanc. Com han crescut en nombre! Ja poden fer dos equips!


El partit ja ha començat

Aquí ja està la pilota en joc, les fotos pèsimes per diferents factors: la distància, el moviment (d'ells i elles); no entenia el perquè, però em sortien malament... Clar, ni tinc bon equip, ni sóc professional!
El rugbi és un esport per a tothom, en contra del que alguns es pensen, per a persones diferents: diferent alçada, diferent pes, diferent sexe...
Allà vam coincidir amb el Regidor d'Esports, l'Ivan Pera, que també va anar a donar-los recolzament (i un camp per entrenar, je je je), així com el company Ricis, tot un referent per l'esport d'aquell barri.

Escalfant "motors"

Tot i la cara de satisfacció (era abans de), a la mitja part que és quan vam tornar cap a casa, l'equip vermell perdia per 0-2, jo notava fresca, però ells suaven la samarreta igual o més que algun fitxatge de primera divisió de futbol, i avui algú s'ha llevat a les sis perquè a les nou té un examen força important...

Felicitats nois i noies! Ho esteu aconseguint!

7 comentaris:

garbi24 ha dit...

Les coses amb ganes sempre acaben sortin bé......endavant amb el joc del meló

Glòria ha dit...

Doncs ganes hi posen. El meló, je je je; encara feia broma l'Ivan ahir al dir que la pilota estava desinflada... "no hauria de ser rodona?"

teresa ha dit...

Jo tenia intencio d'anar.hi; pero vaig tenir un dia de aquells dolents; tot i que sembla que tinc bones noticias pero a mi els nervis hem posen el estomag regirat

Glòria ha dit...

Doncs és entretingut, nosaltres tampoc vam estar gaire estona.
Dona, si són bones notícies, també et regiren el cos? Ja m'explicaràs!!!! ;)
Jo tampoc vaig tenir el meu millor dia de la setmana... el cansament ja s'acusa, tant els nens com nosaltres...

Joana ha dit...

Quina vitalitat!!

GURMET ha dit...

Ostres espero que gaudeixis molt!

Glòria ha dit...

Sí Joana, i el que és més important, aquell dia i l'endemà va tenir examens i els ha aprovat!
Gurmet, doncs no entenc gaire, però a ell li feia il·lusió que hi anéssim, així que... a veure rugbi!
Gràcies a tots dos.