6.06.2010

I tot, per unes sabates!

L'objectiu de la sortida al centre ahir a la tarda, era comprar unes sabates pel pare de família. Després de quedar anul·lada una trobada amb una amiga per causes més que justificades, vam anar xino xano mirant aparadors; com sempre, o no t'acaba de fer el pes el model, o el preu, o no queda del número que necessites...
A la primera botiga que vam entrar ja vam tenir la primera anècdota de la tarda, tot dient adéu al marxar, ens diu un noi que feia una estona que hi era: "adéu, i records a l'Andrea..." Ens vam girar de cop; ell es recordava de nosaltres, però no a la inversa, company de cole del Balmes i després de Freta, però els records vindran de quan l'acompanyàvem al primer, al segon ja anava ben soleta, je je je. Hem estat una estona posant-nos al dia i cadascú a seguir amb les seves fites.

Riera abaix i... unes cares conegudes... l'Andreu Buenafuente amb una noia, que normalment a la tele no surt amb la seva cara, però també l'hem reconeguda, neboda d'un amic; encara recordo quan ens deia: la Silvia vol ser actriu... Després una bona font via twitter, em va ampliar "info". Gràcies guapa!

Continuem amb la ronda per les sabateries mataronines i ens trobem amb una companya de la feina i la seva família, també a la compra de "menorquines" per a ell, ens desitgem sort i endavant.
Poc després ens trobem amb un amic de la colla del meu home de joves; han passat coses: s'ha separat, està amb la millor amiga de l'ex, l'ex és la seva secretaria, el fill es va casar i va durar la cosa escassament set mesos... ni el guió més rebuscat d'una pel·lícula!!! Però... en aquestes que passa l'ex per davant, jo que em costa posar-me vermella, em sembla que em vaig quedar morada, allò que no saps què fer, ni què dir, ni ni... En fi, molts podríem fer pel·lícules.
Quan ja ho deixàvem per impossible, tot tornant cap a casa, vam veure a un aparador un model que no estava malament, el preu raonable, estaria el número? Mentre, no quitava l'ull d'unes per a mi que m'agradaven... Entrem i... bingo! Vam firar tots dos. A la sortida ens tornem a trobar amb la companya de la feina que havien tingut menys sort; bé ell, perquè ella sí que va trobar ja ja ja, i sense idea de comprar, com jo.
Doncs ja veieu totes les coses que ens van passar ens un parell d'hores, i tot, per unes sabates!

6 comentaris:

GURMET ha dit...

I les sabates les veu trobar?

Glòria ha dit...

Més o menys, no era del tot la idea que portava; però si ;)

zel ha dit...

Vaja, comprar sabates és una odissea, ara que hi ha sabateries de tota mena? Saps, a mi m'agraden gairebé totes!

Glòria ha dit...

Noia, volia un model i un color concret... Jo sí que vaig trobar sense buscar ;)
Bon dia, Zel!

garbi24 ha dit...

Doncs si un dia has d'anar a un casament i començar per tot el vestuari...caldrà fer-ho un parell de mesos abans...

Glòria ha dit...

Ji ji ji, no m'agrada gens anar de compres; sóc un bitxo "raro"...
Bon diumenge, Joan!