6.18.2010

Ets tu?

Fa ja un temps, parlant amb un conegut que me'l trobava moltes vegades passejant el gos... m'explicava els avantages de tenir-ne un; em va fer tot un reguitzel i al final em va dir: i es lliga!!! Jo vaig fer un somriure tot dient: vols dir? Ja ho crec, comences i pim pam, pim pam... Actualment no sé com li deu anar, ja no el veig ni amb gos ni sense.
No fa tant, parlant amb un grupet del Facebook, va dir una de les dones: i diuen que es lliga molt! Va afegir, ara, que tu i jo no lligarem gaire, comentem molt de política...
Si tens un gos, un perfil al Facebook i, passes de la política. Deu ser l'hòstia!!!

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

Merda!!!!! no tinc gos, però remeno la cua....;)

Glòria ha dit...

Ja ja ja, i el tema política, com ho portes?

GAIA ha dit...

Sempre he tingut gos però ara ja no en tinc. Home.... això de lligar potser veritat perquè sempre pots encetar un tema de conversa, je je.
La política? D'això no parlo

Glòria ha dit...

Bones Gaia, ens falten "ingredients"... Ja ja ja.
Bon cap de setmana.

teresa ha dit...

Jo sempre he tingut gos, ara herencia de la meva filla.. si es fant amistats i potser podrias si vols lligar;en aquest moment no.. per que tambe les amistats son de la filla i el gos

Glòria ha dit...

Ji ji ji, què bo! Així que t'ha deixat el kit sencer: gos, corretxa i... amistats incloses ;)

Joana ha dit...

Serà una tonteria, però cada cop que "em toca" treure l'Elmer perquè en Martí no hi es, acabo parlant amb alguna persona desconeguda de gossos!.
I això que jo saps que sempre el trec "enxufada" d'orelles.. :)
Ara em faràs pensar si vull lligar... je je.

Glòria ha dit...

Ho veus? I no, no dic que es vulgui, dic que es lliga (diuen)... Per cert, el que m'ho va dir, el coneixes tu també, és un paio molt "galan"... Je je je.