6.27.2010

El meu petit tresor

Aquesta és la meva actual (petita) col·lecció de ventalls. Fa uns dies una coneguda es ventava amb un que em va despertar la curiositat i, em va dir que li va portar el seu fill d'un viatge perquè es feia col·lecció: ah, sí? Et fas col·lecció? I quants tens? Li vaig preguntar, "bé, uns cinc o sis"... I vaig pensar: caram! Li guanyo!
N'hi ha que ja tenen uns anys (17), com ara el que li vaig regalar a la meva mare uns dies abans de morir, efectivament, després me'l vaig quedar jo; gairebé no el faig servir, ahí està com un record més.
Altres els vaig renovant com ara els de colors blanc i vermell, no falten mai al "meu fons d'armari", je je je. El blanc és poc sofert, i el vermell li faig treballar força...
També un d'ells me'l va portar una amiga de Ronda, gràcies Pepi, saps que m'agrada molt.
Un que vaig adquirir fa un parell d'anys i que només el faig servir en certes ocasions, com ara fa 15 dies...
Oh! Ara veig un que li van portar a la meva filla de la Xina i, ella veient que em quedava amb la copla, me'l va donar, era (és) preciós, ara el resguardo una mica, ja no surt de casa.
I l'últim me'l va regalar l'Andrea, la nina dels meus ulls; un quadre de Velázquez, el títol ja no cal que el posi, oi? M'encanta, està per estrenar.
Bé, ja veieu que tampoc són gaires, direu, un ventall es pot comprar a qualsevol lloc, en qualsevol moment; però uns tenen records, altres estima, ideals... en qualsevol cas, cap em fa nosa!
El meu petit tresor.

11 comentaris:

Striper ha dit...

A m' m'afgraden força els ventalls jo tinc una petita coleccio pero dels de carto publicitaris.

teresa ha dit...

Jo tambe tinc varis ventalls, alguns son de batalla, per portar a la bossa, i d'altres son records, hi ha un estil sevillano super gran que hem va regalar la meva filla quant va anar a la Expo, imaginat? no m'agradaba pero pasent els anys i tot cambia; el vaig portar en un sopar de les santes ja fa anys

Glòria ha dit...

Bon dia Striper i Teresa! Ja veig que no sóc pas l'única que li agraden aquests complements tan útils.
Els meus, tret dels que estan "reservats", els porto a la bossa o a la mà, segons la roba...
Apali, bon diumenge!

GURMET ha dit...

Per agafar una mica de fresca despres de l'escalfor del fogons van de cine.

Glòria ha dit...

Je je je, no falla mai aquest aire condicionat,oi Gurmet?

zel ha dit...

Bonics, sí! Miraré de trobar-ne un a Menorca, via correu deurà arribar!

Glòria ha dit...

Oh, gràcies Zel! Em va agradar força Menorca :)

garbi24 ha dit...

Avui arribo tard....acabo d'aterrar i no tinc temps per tots....però si alguna cosa és per tu un gran objecte cal que el guardis com el teu més gran tresor

Glòria ha dit...

Gràcies Joan. D'on aterres?
Que tinguis bona setmana.

pepi ha dit...

Hola Glòria:
Veig que escrius en altres papers...
Avui he tingut ganes de llegir tot el que m'havia deixat al racó.

Un petó

Glòria ha dit...

Sí, he canviat de llibreta, je je je.
A veure si t'animes ara que comencem vacances a escriure una mica.
Has vist a la foto el ventall que em vas regalar tu?