6.09.2010

Carta a un mosso

Estimat mosso,
Per fi has rebut el premi al teu esforç; després de la preparació per entrar a l'acadèmia per a formar-te, els examens, l'any ja dins de l'acadèmia, els nervis, els neguits... Ja ets Mosso d'Esquadra!
No saps com esperava el resultat, estava al cas que tu ho sabries dilluns, però jo fins ahir no em vaig assabentar.
Durant uns anys hem compartit moments del dia a dia, el centre i motor una personeta que ara físicament es lluny d'aquí. El destí, o vet a saber què, ha volgut que potser ja no ens veurem, tot i que continuarem sabent els uns dels altres.
Només felicitar-te i fer-te saber que l'enhorabona és de part de tota la família
Jordi IR, vagis on vagis, siguis on siguis; sempre ens recordarem de tu.
L'enhorabona i endavant, bon mosso!

7 comentaris:

garbi24 ha dit...

Hi han persones que deixen petjada encara que no hi hagi final feliç....sempre queda el record.

Glòria ha dit...

Aquest és el cas.
Gràcies, Garbí.

Striper ha dit...

Doncs per la part que et pogui opertocar enhorabona.

GURMET ha dit...

Una bona amanida de gorres i felicitats a ell per superarar les provrs i atu que veig que alguna llac uneix

Glòria ha dit...

Gràcies Striper i Gurmet.
Un temps, d'alguna manera, va formar part de la meva vida; però no deixes d'apreciar una persona de la nit al dia...

Joana ha dit...

Quin canvi no?, una mica fosc per el meu gust, però ets més atrevida que jo!!

Glòria ha dit...

Sí, jo fins que m'acostumi, també ho trobo una mica fosc; com m'han dit aquesta tarda "muuu negroooo". Potser hauria de canviar la imatge per altra més clareta per donar-li llum a la pàgina, ja que aclarir el negre... no sé com.
Bon "capde", Joana.