5.21.2010

Ok!

Avui era el dia. Amb un cap de setmana molt llarg per endavant, vaig decidir que era el moment de tornar a fer una activitat que des de temps enrera no en feia...
M'he llevat d'hora i, he anat al lloc decidida, amb energia i, amb certa curiositat... com estarà? Està canviat! Ha "plogut molt" des de l'última vegada que vaig estar...
Hi havia gent, no gaire, donat l'hora i que per a la gran majoria és dia laboral; ningú es fixava en mi, bé!
D'entrada només m'he tret els pantalons, la "cosa" encara no estava prou calenta, i he deixat tan sols que em toqués els peus; a poc a poc, els turmells, les cuixes. Tampoc era qüestió de còrrer... M'he anat escalfant i ja m'he tret la samarreta, he tancat els ulls i he tirat el cap enrera amb un ample somriure; he deixat que m'acaronés la cara, el coll, els braços, les cames, el cos... Ummm, quin plaer!
Avui ha estat el meu primer dia de passeig per la platja; banys de sorra, d'ones salades, de brisa marina, de sol! Aquest sol que ja escalfa...
Mataró, ciutat mediterrània, m'encanta!!!
(Dedicat a blocaires que de tant en tant o sovint, fan posts picarons o amb dobe sentit)

10 comentaris:

garbi24 ha dit...

Ejem........bon post, bon cap de setmana i deixa que el sol faci la resta.

Glòria ha dit...

D'aquí a dos dies, negra!
Gràcies Garbí, idem!

teresa ha dit...

Molt bon post, de totes maneras jo ja pensabe que era el mar....., que pasis un bon finde, i una bona cel.lebracio

Glòria ha dit...

Caram! Semblo un llibre obert... o és que tinc poca imaginació i no tinc capacitat per a crear ni una mica d'intriga... je je je.
Bon "capde" per a tu també, Teresa.

Striper ha dit...

Doble sentit jo no ho faig eh!!

Glòria ha dit...

No Striper, tens raó; tu vas al gra, je je je. Continua així.
Bona nit.

Joana ha dit...

Dona que tu ets massa bona nena!!! :)
Ja saps que compartim aquest plaer...

Glòria ha dit...

No va colar, Joana??? Catxis...
I tant que el compartim! Bon cap de setmana.

GURMET ha dit...

El pler de deixar-se acaronar per els elements de la natura, (incloses unes mans que acaricien, formen part de la natura, no?) es comparable i de vegades molt millor que el de un bon apat.

Glòria ha dit...

"Oído cocina", Gurmet!