5.24.2010

Ets un solete!

El que estan donant de sí aquests quatre dies! Però si hagués de triar-ne un, seria ahir diumenge, molt farcit i ben aprofitat, sí senyor!
Començava de bon matí amb el meu passeig matinal per la sorra, no gaire gent... a dos quarts i mig de nou ja era a casa, seria per l'hora?
Al tornar a casa calia "emperi-follarse", com va dir una amiga twittera, je je je. Em sembla que em vaig quedar a la meitat... Bé; el motiu, la inauguració del Parc de Rocafonda- El Palau- Excorxador, ha quedat magnífic! Un nou espai de convivència per aquests barris, per a tota la ciutat i, que hem de conservar entre tots i totes. El dia va acompanyar i el Parc, es va omplir de ciutadans i ciutadanes a l'event.
Després cap a casa, esperant l'arribada de les visites, vam fer un vermutet amb la Teresa, mà a mà... mentre ella es menjava una oliva jo dos, mentre ella agafava una patata jo tres i un got d'aigua; mare meva!
La visita eren els meus nebots, diferents coses per celebrar, si els acomiadaments es poden celebrar... però com que és un "fins aviat"... diguem-ne que el Regne Unit acapara part de la meva petita família. Sort noies! Vam dinar a un restaurant cèntric de la ciutat, per tant vam anar caminant, trepitjant carrer; a la sortida vam pujar Riera amunt, ensenyant les diferents coses que anàvem veient. A l'arribar a casa una mica de descans i descarregar fotos pel Facebook, amb tota la paciència del món; l'USB dels c... em posa dels nervis!
Al vespre-nit, vam anar a la Fira; quina gentada! Hi havia cues... amb raó deien els firaires que no li tenien por a la crisi, sinó a la pluja; com que va fer un dia fantàstic amb un sol espatarrant, la nit també era bona. Per cert, em vaig trobar amb dues amigues, una ja havia sopat, l'altra estava esperant torn ;)
Total, que vaig caure al llit rodona, i tot gràcies a tu sol; ets un solete! Res hagués estat igual amb un dia de pluja, res!
Avui tot i ser dilluns, m'ho agafaré com un "plácido domingo", però no pensis... ja he tornat del meu passeig matinal!

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

No sé amb quina de les parts et vares quedar sense...si amb l'emperi o el follarse, en tot cas el que si veig és que vares gaudir d'una bona diada i espero que continui tota la setmana.....

Glòria ha dit...

JO ho deixo caure, je je je.
Gràcies Garbí, i tu per la France?

Joana ha dit...

Un gust, com sempre, veure't a tu i a ell.
Va ser un bon soparet amb inmillorable companyia.
Ja saps, "bocata calamares" je je.

Glòria ha dit...

;) Je je je, així que bocata de calamars... m'estàs donant una idea...
Vinga, a descansar el que queda del dia.

Arare ha dit...

ahhhhhh, o sigui que a Mataró també feu festa, eh?

Glòria ha dit...

Sí!!! La Fira!!!! ;)

teresa ha dit...

Si va ser un dia aprofitat; i tant ja veus el reguim en que consisteix en menjar molt poc, je ara es barat convidar.me per si hi ha voluntaris....

Glòria ha dit...

Bé, la que surt cara sóc jo, je je je.
Bones, Teresa.