5.27.2010

Daurat

Hem comprat un saxo! Sí, per casa, però que el farà servir (de moment) la nena... És de segona mà, però està impecable, el seu daurat brilla com de nou; tenim saxo per temps! Això va passar fa uns quants anys; ara, amb alguna rascadeta, i que no hi és aquí la meva filla, el fa servir el noi, el pare, jo... només el toco de tant en tant.
Encara ric quan penso en la reacció de certa persona que va dir: "I per a què vol l'Andrea un saxo? I a més a més de segona mà..."
Je je je, quan la meva filla va fer 18 anys i es va treure el carnet de conduir, vam comprar un segon cotxe, un "Citroën saxo" de color daurat, era per a tots, però normalment sempre ho ha portat ella; ara serveix pels que quedem; be, jo només el "toco", literalment! Conduir no és un verb que m'agradi conjugar en primera persona.
I a aquestes alçades com m'ha vingut al cap tot plegat? I jo què sé! De moment m'he renovat el carnet de nou, qui sap si en un futur no gaire llunyà el necessitaré per anar a la feina... Podria ser que sí.

10 comentaris:

teresa ha dit...

Hem feies pensar; un saxo? he pensat tots toquent el saxo? val aclarit, segur que et fara servei per que el que sembla es necesita cotxe per anar al nou lloc que posarant l'escola, tot i que jo si et veig caminant amb bon temps aixo si ...

Glòria ha dit...

Je je je. Es pot jugar amb les paraules...
De tot tocarem, Teresa; però sí, m'agrada caminar.

garbi24 ha dit...

doncs apa a tocar el.......saxo tan com es pugui i es vulgui

Glòria ha dit...

No gaire, Garbí, no gaire...

Striper ha dit...

Donar i si fos un saxo dels altres que sonen prou be i encara que fos de segona ma es posa boquilla nova i a bufar.MILLOR BUFAR AL SAXO QUE ALS MOSSOS.

Glòria ha dit...

Molt ben dit, Striper, je je je.
Bon cap de setmana!

Joana ha dit...

A veure si es veritat que un dia et veig al volant!

Glòria ha dit...

Noia, els cotxes i jo no fem migues... Però sí, algun dia em veuràs ;)

GAIA ha dit...

He pensat primer que es tractava de l'instrument. Vaja..... no és que sàpiga gaire de la teva vida però m'ha sorprès. Je je
El carnet de conduir sempre va bé tenir-lo. No saps mai que pot passar.
Salut

Glòria ha dit...

Je je je d'això es tractava d'un joc de paraules i que és cert el que he dit de quan el vam comprar. Clar, tu pensaries... tots de la família saxofonistes??? ;)
Salut maca!