4.24.2010

No s'hi val badar!

Fa uns dies un cotxe va atropellar a una veïna i el seu fill, al migdia, aquí, davant de casa.
Després de tot l'ensurt i dos dies ingressats mare i fill en observació, dijous a la tarda els hi van donar d'alta; casualment me'ls vaig trobar al sortir de la feina i m'explicaven el que va passar, o el que pensen que va passar; al acomiadar-nos el nano li deia a la mare:"hem de mirar tres vegades abans de passar"; però el conductor (segons em van dir) havia reconegut que va badar...
Ves per on que hi havia ben a prop un metge que els va atendre en els primers moments, quina sort! Tot i que de seguida van venir dues ambulàncies, policies... sempre va bé tenir mans expertes en casos així.
Quan van preguntar: "Qui ens ha atropellat"? El metge que els hi va fer els primers auxilis va contestar: "he estat jo".
No sempre el perfil de la persona causant d'un accident és el que tothom tenim en ment! Doncs això, que no s'hi val badar!
(no penseu que tracto aquest cas amb frivolitat, ni molt menys; és per treure una mica el ferro, ja que tot plegat, afortunadament, ha acabat bé)

4 comentaris:

Joana ha dit...

Per sort...
Jo que soc vianant, i camino gaire bé sempre, com tu, pateixo molts inconscients que no respecten ni els passos de vianants!

Glòria ha dit...

Es veu de tot, també avis amb criatures que travessen en vermell...
Però aquest, no era el cas, va ser un conductor distret.

garbi24 ha dit...

tothom és propens atenir una badada, anem sempre massa atabalats.....
Ojo amb les badades i les relliscades.......;)

Glòria ha dit...

;) Sí, noi, no es pot anar pensant en "tonteries"...
La Diada profitosa?