4.18.2010

Figuerola

Fa uns dies em va demanar amistat pel Facebook una persona que, després de comprovar que teníem amistats en comú, la vaig aceptar... Sense trigar gaire em va enviar un missatge privat dient: on treballes a l'Ajuntament de BCN? Et vaig veure en un tema de discapacitats; jo a...
Li vaig contestar que no, que era una altra Glòria amb el segon cognom diferent, que no treballo a BCN, ni a l'Ajuntament, i que no era la primera persona que m'ho preguntava, o em relacionava.
Després d'anar intercanviant missatges, resulta que em coneix d'aquí de Mataró, del partit, però li semblava que era la mateixa que la de Barcelona.
Quantes coincidències, oi? L'Anguera és aquesta.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Noia... quina coincidència!
Però bueno, de Glorieta només n'hi ha una i és única!

Glòria ha dit...

Oi que sí, Joana? La cosa és que li vaig dir, ara que no sóc la que et sembla, encara som amics? I em va dir, sí, je je je.
El matís crec que és aquest, el diminutiu...
Un petonet i feliç diumenge.

zel ha dit...

Glorieta, un diminutiu preciós...ah, he anat a visitar la notícia de la nova escola, felicitats, si va bé...

garbi24 ha dit...

Glorieta només una i per la foto del escut d'armes tot deu anar sobre rodes...

Glòria ha dit...

Gràcies Zel, per tot!
Garbí, bon amic, tot sobre rodes, fa un moment he baixat del cotxe.