4.07.2010

Bob Esponja

Una està força perduda en temes infantils.
Els meus fills fa temps que ja no tenen edat de veure dibuixos animats, i de néts... encara no en tinc. Així que de personatges en conec ben pocs.
Quan van posar a l'aparador d'una pastisseria del costat de l'escola la Mona de Pasqua, vaig veure un ninot amb el cap quadrat de color groc, potser havia sentit parlar d'en Bob Esponja, però mai m'havia parat a pensar qui era.
Dimarts vaig assabentar-me que fins i tot té cançó, i aquí em teniu a veure si l'aprenc; igual entre "esponja i esponja" entra alguna culleradeta de menjar...


7 comentaris:

garbi24 ha dit...

Es tota una eminència en el món infantil, apren la cançó i triunfaràs

Glòria ha dit...

Tu la saps, oi? Com es nota que tens nens petits!

TERESA ha dit...

A mi hem pasa el mateix; estic molt perduda amb lo dels nens petits

Glòria ha dit...

Estem entre dues aigües, Teresa.

Striper ha dit...

Mira jo no els conexia.

Glòria ha dit...

Un altre que no té criatures... petites, vull dir.

pepi ha dit...

Ánimo Glória que yo también me la estoy aprendiendo.