3.07.2010

Revival dels 70

Si ahir llegia al bloc de l'Arare un revival dels 70, avui ho he fet al de la Joana... m'han vingut ganes d'evocar aquells anys i aquella música. Com que l'anglès i jo no hem tingut mai una bona relació, sí que hi havia cançons (i n'hi ha) que m'agradava la veu, la música... però si no entenc el missatge... falta una pota. Per això posaré un grup que m'agradava força (hi havia més, així com cantants solistes). Encara conservo un LP d'ells.
Bé, com que estem en època de "Eurovisión", i donat al nivell al que s'ha arribat, posaré aquesta cançó amb que Mocedades va anar a defensar Espanya, i, que va quedar en segon lloc si no em falla la memòria.
Recordo que era un dissabte a la nit de primavera, ja tard, em vaig quedar soleta veient la tele per a veure com quedaven; poques vegades més ho he fet. 1973, un bon any, acabava de nèixer la meva neboda, la MJ, jo tenia 16 anys...

10 comentaris:

Arare ha dit...

m'encantaaaaaaaaaaaaaaa!!!
:D

Glòria ha dit...

Muaks, mi "dama"!!!! ;)

Striper ha dit...

M'agrada tot un clasic..

Glòria ha dit...

El tema que has posat tu també és molt maco, kiss!

garbi24 ha dit...

La recordo perfectament...tot i que només tenia 10 anys....;)

Glòria ha dit...

Excel·lent memòria, jovenet! Tu has posat la teva?

Joana ha dit...

Aixó també forma part de la meva història... :)

Glòria ha dit...

I tantes cançons, oi Joana?
saps? Estic fent "una feina" que penso molt en tu, segur que te'n sortiries molt millor que no pas jo...

pepi ha dit...

Ala, venga a recordar los bonitos años!
Que buena!

Glòria ha dit...

Tú sí que eres buena! Je je je, venga, pon una, a ver si me gustaba a mí también.