3.17.2010

Paraules clau

Avui, volia escriure sobre la crisi, quina originalitat! I és que enguany m'ha passat desapercebuda la famosa "cuesta de Enero"... Ves per on!
Bé, la cosa és que buscava la imatge típica d'una guardiola, i he posat la paraula clau al Google en català, m'han sortit com vint pàgines de Guardiola, i més avui que hem sabut que és el Català de l'Any. Després he posat una altra paraula al davant, porquet, i m'ha sortit la primera imatge aquesta, em dic, anem bé!
He decidit canviar al castellà, a veure si tenia més sort, també posant "raja" aquí sí que ja he tingut porquets més grassonets com el de la imatge que veieu, i també la tira de guardioles d'aquestes...
Així que se m'ha anat el sant al cel i ja no em surt parlar ni de la crisi, ni de porquets ni de res; en Guardiola precissament no està en crisi, oi? La que sí està en crisi és la meva imaginació.
Ja veieu, com tot a la vida, hi ha paraules que són clau.

8 comentaris:

TERESA ha dit...

JEJEJJE bon dia Gl�ria; paraules clau.... cansament es la meva

Glòria ha dit...

Veus, cadascú tenim la nostra, però suposo que és físic, no Teresa?
Vinga, ànims!

garbi24 ha dit...

Has trobat una bona guardiola!!!! ara probaré de posar raja al sant google...;)

Glòria ha dit...

Je je je, un porquet ben ple...

pepi ha dit...

Yo tenia un porquet, però ara ni porquet ni res.

Striper ha dit...

A vegades la paraula clau es desgracia.

Joana ha dit...

Ja ho crec! i paraules que poden dir més d'una cosa a la vegada...
Ptonet

Glòria ha dit...

Bon dia,
Pepi, Striper i Joana.
Posem una paraula positiva avui? Futur.
Un petonet a tots cinc.