3.27.2010

I tu, on aniràs?

Em sona que aquesta imatge ja la tinc vista, o la vaig posar altre any per aquestes dates, o en algun bloc amic; però la trobo tan bona, que repeteixo! És "ideal de la muerte"...
Quan s'apropen un dies de lleure a la feina, tothom fa la pregunta: I tu on vas? Les respostes acostumen a ser del més variat, però l'altre dia parlant d'això amb una persona amiga la vaig trobar, si més no, diferent, divertida. Al preguntar-li on aniria, em va contestar:
- Jo per Setmana Santa no surto....
- Ah, t'agrada viure-la a la teva ciutat...
- No, cada any em quedo a casa per veure
a la tele Ben-Hur, Los 10 Mandamientos...
I després d'una discreta rialla vaig afegir un clàsic del meus temps: I Marcelino pan y vino... Més seriosament em va explicar els motius pels que no li agrada sortir per aquestes dates.
Bé, ja sabeu que la gent tria lloc de vacances a la seva conveniència, al seu gust, o... a la seva butxaca; jo, normalment vaig a la meva terra, enguany serà diferent, visitaré "in situ" la nova residència de la meva filla, pel que no només nosaltres hem de moderar la velocitat, ho hauran de fer també els pilots dels avions (a part d'altres precaucions) d'anada i tornada a Londres.
Bones vacances i, visqueu la Setmana Santa cadascú com la sentiu.

9 comentaris:

Joana ha dit...

Segur que t'agradarà.
Gaudeix i descansa, jo cuido del "nostre mar"...

Glòria ha dit...

La primera vegada, que vaig anar de visita de doctor, ja em va agradar. Ara serà bonic tots quatre, com quan eren petits.
Gràcies Joana per cuidar d'aquest mar que tant ens agrada, abans però, tenim una cita, oi?

Joana ha dit...

I tant!, ja en tinc ganes je je

garbi24 ha dit...

Nosaltres en quedarem per aquí, guardem les sortides per més endavant....

Glòria ha dit...

Ok, Garbí, si no t'agraden les processon de la teva ciutat, sempre et quedarà la tele... ;)

GAIA ha dit...

Jo penso anar a Màlaga. Seran pocs dies però més val això que res.
A gaudir d'uns dies de descans i desconnexió!

Glòria ha dit...

Gràcies, Gaia, igualment!

TERESA ha dit...

Bon viatge i bona sortida, ja m'hen faras 5 centims quant tornis!!

Glòria ha dit...

Gràcies, Teresa, bones vacances per a tu també.