2.27.2010

Sort que el febrer és curt...


Aquest mes, tot i ser el més curt de l'any, està donant molt de sí.
Hi ha hagut de tot: Llums i ombres, somriures i llàgrimes...
Ja havent-hi preliminars al gener, començàvem el febrer amb dues activitats simultànies: A l'escola es preparava una gran carpa de circ de cara Carnaval, on no va faltar de res; des de presentadors/res, passant per l'orquetra amb el seu director, fins arribar als pallassos. A la ciutat, una obra de teatre molt esperada, estava a punt de veure's representada, La Maternitat d'Elna. Diguem-ne que fins el dia 12, amb els preparatius vaig estar força "entretinguda".
Una obra de teatre, que per altra banda no va tenir ocasió d'assaborir les mels de l'èxit, l'endemà mateix saltava una notícia que va esborrar de cop tot l'encant del que vam gaudir les persones que vam veure la funció, un xàfec que encara cueja.
El cap de setmana llarg (a les escoles dilluns 15 vam tenir festa) el vaig compartir amb la meva filla, la seva primera visita des que s'ha instal·lat a UK; quan li vaig preguntar "¿y ezo qué é?" al llegir UK, al final d'una llarga adreça a la que una no està acostumada, em va contestar: United Kingdom, mama... Ah!!!! Està maca, li va bé el clima continental, i la dieta, tot i no ser la mediterrània...
El final de mes cada dia hi ha una cosa; tothom recordava el 23F de fa 29 anys, que el 24F teníem una altra d'important, el 25, i el 26... Doncs això, que sort que el febrer és curt, com es diu al meu poble "me ha cundido", perquè a tot això s'ha d'afegir que tinc una vida personal.
Esperem que el març sigui més amable i apacible, si més no, jo ho intentaré.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Si et portes bé amb el març, ell es portarà bé amb tu, es tracta d'anar-lo encaminant per on tu vulguis i sobretot fer-lo creure i que siguis tu qui pugis a cavall del Març en conte de que ell et pugi a sobre.
Bon Març

Glòria ha dit...

Anem pel març doncs amb alegria, Garbí. A veure si ens surt eixerit com un pèsol...

Joana ha dit...

Bueno, pensa que obre camí a la primavera...
En positiu no?

Glòria ha dit...

I tant, Joana, sempre en positiu! Ja mateix tenim aquí la primavera.
Un petonet.