2.11.2010

No toquem de peus a terra

Aquests dies els meus fills i jo, estem en l'aire; sí, sí...
Ahir el noi volava cap al Carib; els estudiants de cinquè de Veterinària de l'UAB han anat de final de carrera a Cuba! No sé si algú acabarà net, a aquest encara li quedarà una any, o... però mira tu, el viatge ja estarà fet i, a on ell volia, és un crac! Com s'ho ha fet? És politiquero...
La noia, avui fa un mes que va marxar a Londres a canviar d'aires un temps, ja està situada i treballant, té tres dies de festa i aprofita per venir dissabte a veure'ns; per cert, tot coincidint amb els tres meus, bé!
I la mare fent coses que no fa habitualment: ahir a Mataró Ràdio a explicar els oients el què veurem divendres al teatre amb La Maternitat d'Elna; i ves per on, una de les preguntes què em va fer la presentadora, és com vaig arribar fins aquí, i li vaig contestar, tot pels blocs, per un bloc en concret . T'enrecordes Joana? Després una cosa va portar a l'altra, fins aquí... Ara s'ha quedat amb ganes d'entrevistar a l'Assumpta i conèixer totes les seves obres, ja les posaré en contacte.
I avui a TV de Mataró, que tampoc freqüento amb assiduïtat que diguem... El motiu, el mateix: donar a conèixer l'obra adaptada del llibre de l'Assumpta Montellà, aquesta nit estarem juntes per a explicar de què va la història.
Així que ja veieu, aquests dies, tots tres, d'una manera o d'una altra, estem que no toquem de peus a terra!

9 comentaris:

Striper ha dit...

De vegadeses molt bonic sentir aquesta sensacio que tinguis molt bon dia.

Joana ha dit...

Ja tenim un bon grapat de coses per compartir tu i jo...

Glòria ha dit...

Bon dia Striper.
Bon dia Joana.
Estem una mica desconectats aquests dies, oi? Ja reprendrem la "normalitat".
Un petó a tots dos.

garbi24 ha dit...

Quins nervis s'acosta el 12F, pero tindràs Anglaterra al teu costat, per el de Cuba no hi pateixis....s'ho pasarà bé.
Bon aterratze

Glòria ha dit...

Gràcies Garbí; ja, tinc el cap tan ple del 12 F...
Per cert, igual vaig a la teva ciutat dissabte a buscar a la nena.

teresa ha dit...

Fins divendres; potser no ens veurem, pero jo hi estare

Glòria ha dit...

Teresa, divendres és demà, segur que ja no ens veiem...
Ok,, guapa, allà hi serem!

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Glòria, he deixat un post per a tu en el meu blog.
una abraçada ben forta
Assumpta

Glòria ha dit...

Una vegada més, m'has emocionat, Assumpta.
Ens veiem al vespre, un petonàs.