2.16.2010

I quan s'acaba l'amor?

No sé si era ahir o abans d'ahir vaig llegir un article d'una parella que s'havien enamorat perdudament... De moment no vaig fer gaire cas, però avui, encara està la noticia que la pots llegir sense buscar; cosa que no passa de vegades amb d'altres amb més "enjundia" i que l'endemà no trobes enlloc.
Tot plegat em porta a fer-me preguntes, ja que a dit escrit parlen de vida en comú, del fruit d'aquesta unió, de donar gelosia a... i a... I quan s'acabi l'amor? I si només era atracció, passió, desig...? Què queda quan s'acaba l'amor?
Em diuen que de vegades amistat, altres odi, indiferència, records (bons i no tan bons), venjances, en alguns casos fills, i... hipoteques.
Llarga vida en comú a aquesta parella!
Per què aquest post? Perquè aquest cap de setmana m'ha arribat la notícia d'una altra parella que se'ls ha acabat l'amor, i m'ha dolgut, molt!
I fins aquí puc escriure...

10 comentaris:

garbi24 ha dit...

Amiga meva jo sempre dic i ho crec fermament que : s'ha de felicitar qui es separa doncs per fi ha deixat de perdre el temps.
Noves oportunitats, nous horitzons i per descomptat....poques preocupacions!!!

Glòria ha dit...

Garbí, no estaria d'acord en que s'ha perdut el temps, sempre es pot treure alguna cosa positiva, no?

GAIA ha dit...

Tan de bo fos possible mantenir una bonica amistat quan s'acaba l'amor però en la majoria de parelles nomes queden rancúnies, ràbia i odi.

teresa ha dit...

Quant s'acaba l'amor hi han diferents maneras de reaccionar, pero aixo si;la persona que pasa per una separacio es te que ajudar i donar.li tot el nostre suport

Glòria ha dit...

Quina pena, Gaia!
No és plat agradable, oi Teresa?
Gràcies a totes dues pel vostre comentari.

Striper ha dit...

Es molt trist jop crec que em perdut una mica la il.lusio de conservar l'amor, potser abans una parella tenia uns objectius com constryuir una llar inclus fisicament ara es casen units per una hipoteca.

Joana ha dit...

No se si opinar.... saps que ho he provat, en sèrio, dues vegades i sí, s'acaba, més que rés si només el "rega" un dels dos el jardinet...
Per el mon hi ha molta gent egoista i l'amor, s'ha de cuidar a "dues mans", encara que un hi posi tot, si l'altre no ho fa... no s'aguanta!
I tranquis, pots viure encara que aixó pasi, t'ho diu una supervivent! :)

Glòria ha dit...

Striper, Joana; moltes gràcies per donar el vostre punt de vista.
Serà veritat allò de que l'amor dura, mentre dura dura...?
Bon dia a tots dos.

pepi ha dit...

Que difícil això del amor. Hi han alguns que sempre els tindrem, d'altres...

Glòria ha dit...

Bon dia, Pepi, benvinguda a la tertúlia de l'amor i el desamor.