2.13.2010

Fer política

Diuen que tots els polítics són iguals... si això és així... No m'agrada la política, no m'agraden els polítics!
Vull pensar que no, aleshores, no m'agraden "alguns" polítics, o la política que fan.
La feina que jo faig, algunes persones em diuen que és fer política, per a altres dec ser una dona sense carisma, sense discurs, sense saber parlar, sense saber estar... m'és igual, si el que jo faig és política, aquesta és la que m'agrada i la que faré.
Mai faré un altre tipus de política, mai!
Reflexions de l'endemà.

10 comentaris:

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Jo no hi entenc de política d'aquella professional, la dels polítics que estan a primera línia, tant per les coses bones com per les dolentes, però se que tots ells es sustenten per la feina callada de moltes persones que treballen el dia a dia, creient el que fan, que ho fan per una societat més justa i solidària, en definitiva, per un món millor.
Per a mi, tu ets una d'aquestes persones, que de manera anònima vas aplanant el camí pels qui venen darrera. I aixó no té preu malgrat que sovint no es reconegui.
Continua així i no canviis mai perquè puguem tenir sempre a prop el teu somriure i la teva mirada tan neta.
una abraçada
Assumpta

Glòria ha dit...

Gràcies, Assumpta, espero que no em surti un pedra molt grossa al camí per aplanar...
Una altra per a tu, amiga!

garbi24 ha dit...

Veig que tens visites de molt de nivell, potser ara haurem de trucar per entrar.....Felicitats per l'éxit

Glòria ha dit...

Je je je, què dius ara? Ja la coneixes, és una dona senzilla i propera...
Sempre ets benvingut, Garbí!
Una abraçada.

Striper ha dit...

La politica no se , perop de vegades deccepcionen i molt, per exemple el tema de la llei electoral nova nomes defensen els seus interessos,no els dels ciutadants,politics que estan per ue son amos del aparell dels partits i que ja fan pudor de ranci..Corrupció jo crec que el que surt a la llum es nomes la punta del iceberg, per sort també ni han de decents..

Glòria ha dit...

Per sort, Striper, per sort!
Bon "capde"!

teresa ha dit...

En la vida tot es politica; fins quina llet comprem,... ? i el que solen fer diariament. En aquesta vida hi ha de tot en tots els llocs,i es te que triar¡¡¡¡

Glòria ha dit...

I prendre decisions... Per cert, a mi la marca de la llet fa temps que no em preocupa, ni em treu la son.
Bon dia, Teresa.

Joana ha dit...

No son tots iguals, és evident, però lo trist és que molts cops, la seva actitut sí.
Fas política, és evident, ara només et queda veure per els "teus" ulls, i no per els d'altres..
Bon día!

Glòria ha dit...

Ja veig "pels meus ulls" el què passa és què no sempre m'agrada...
Ara ens prendrem la vida amb més filosofia.
Bon diumenge, Joana.