2.21.2010

Avui m'he firat!

Aprofitant el matí, tot pressentint que s'espatllaria el dia... avui he anat a la Fira de l'Arbre de Mataró. Feia una bona hora, ni fred ni calor, i l'ambient era fantàstic!
Abans, però, un amic del Facebook escrivia al seu estat que anava a la Fira a triar el roser més bonic, està fet tot un poeta! Jo els he mirat com molts altres articles del més variat, però, la glorieta sempre tan pragmàtica, ha acabat amb una cassola de fang a sota del braç, em feia falta d'una mida grossa, hi ha menjars que com a cassola de fang enlloc! I tenia previst algun dia anar a Breda, com que no he anat, Breda ha vingut a mi.
He fet un volt ben maco: escoltava explicar contes pels petits, veia bestiar català, ensumava flaires de dolços, de salats... He vist a una princeseta de l'escola tota tapadeta, que al dir-li hola, amb la seva mirada i el seu somriure m'ha dit tot, la veritat m'ha emocionat molt. I tot continuant amb el passeig, he acabat gaudint d'unes habaneres molt xules.
Després cap a casa a preparar el dinar, avui érem quatre; i ara ja veieu, torna a ploure, quina pena pels firants, però jo, avui... m'he firat!

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Bona compra, de vegades la mida si importa i per el que veig té a veure amb la qualitat. Bona fira i bon guisat, no t'oblidis de remenar bé....

Glòria ha dit...

Bé, i m'han donat instruccions per abans de, tot un detall.
L'estrenarem un altre dia per això... avui només érem quatre.
El dinar d'avui ha sortit bé, gràcies, he remenat amb "garbo"!

Striper ha dit...

Jo que soc un fan de la cuina del xup xup, , m'encanta cuinar amb olles de fang, segur que remenaras amb molt de garbo.

Glòria ha dit...

A mi també, Striper; n'hi ha uns quants plats que sempre amb aquestes cassoles.
Que m'esteu pujant els colors... Aquest joves...