1.02.2010

Una tornada... diferent

Com cada any, he passat el Cap d'Any amb la penya del poble; jo ja he tornat, "el jefe" aprofita dissabte i diumenge per a anar de caça. Ja sóc a la república indepent de casa meva!!!
Aquests dies érem sols a la casa del poble, els avis són aquí; bé, ben bé sols no, hi teníem un okupa... Jo trobant a faltar l'ordinador i mira, ja hi teníem el "ratolí"... sí, sí, literalment, je je je! Mai havia vist un ratolí dels de quatre potes, bigotis i cua per aquella casa, mai (i dels altres tampoc). Així que vaig decidir que tres són multitud, i com que ells dos es volien quedar a casa... he marxat jo; ja s'ho faran!
He vingut en autocar, buf! Quina odissea! Feia molt de temps que no feia aquest recorregut en aquest mitjà, i se m'ha fet etern. Per començar i, de cara a ditreure'm una mica, he agafat el Quiz i el boli, al primer encreuat he quedat marejada que ja tot el viatge he estat malament. De fons escoltava els tons musicals dels mòbils (del més variat: des de passodobles fins a sintonies de pelis d 'Oest), alguna tos, i converses en viu i per telèfon. Destacaria una conversa en directe entre mare i fill que m'ha xocat:
-"
Mama, dóna'm la... (aquest tema tampoc el domino) maquineta de jocs.
- Oh, no l'he agafada, però sí que porto el llibre de mates"
... je je je; "jodía" mama!.
I el meu pensament que només anava encaminat a veure si portava alguna bossa de plàstic a mà... Al final amb la refrescada a Reus, i alguna "pesada de figues", he anat aguantant.

Per fi, a tres quarts de tres de la tarda, entrava triomfal per la porta de casa meva!

9 comentaris:

teresa ha dit...

jejeje; Que costa tornar al transport col.lectiu; i el ratoli era dels que tenen bigotis; aqui s'ha trobat a faltar a la Glorieta

Glòria ha dit...

Sí, en viatges llargs, costa. I mira que he rebut un SMS (no sé qui és, la veritat) que em recomana pel 2010 utilitzar el transport públic... Si em llegeixes, ja veus com t'he fet cas.

Joana ha dit...

Noia et fas gran! je je.
Gaudeix d'aquesta calma... de tant en tant va bé.
Petons

Striper ha dit...

Hu on es casda teva es per les terres del Ebre? Petons i bon 2010.

Glòria ha dit...

Sí, Joana, més casera que "pa" qué.I també, em faig gran...
Striper, sóc del Baix Aragó, passo pr les terres de l'Ebre, un altre per a tu i, Bon Any!

Arare ha dit...

hmmmmmmm, home, sweet home!

un dia d'aquests enviaré el meu marit a caçar!

bé, com que ell no caça, l'enviaré a fer alguna regata de dos o tres dies, jajaja!

Bon diumenge, Glorieta! Ja t'he dit Bon any?

Glòria ha dit...

Je je je, on sigui!
Bon diumenge, Arare; sí, em sembla que sí, i si és que no, encara estem a temps: Bon Any Nou!!!

garbi24 ha dit...

No hem diguis que allà no teniu aeroport per venir amb un plis....
a quien se le ocurre!!!!! vaja viatge!!!!

Glòria ha dit...

Doncs al meu poble hi ha "campo de aviación", quan la guerra feia d'aeroport... però no, no arriben els avions... com a Girona.
Tot bé per França?