1.07.2010

Benvinguda a la família

Ahir, dia de Reis, la cosa no començava com per a tirar cohets... de regals vull dir. Som una família "sosilla", quan necessitem, comprem; o fem regalets sense que sigui cap data especial. Però, ahir també era un dia especial, un nou membre entrava per primer cop a casa, que no a la família, d'això ja fa un temps... Un dinar familiar amb diferents generacions: avis, pares, fills, nebots... i la parella de la meva neboda. No sabia com enfocar el tema de cara els més grans; per això vaig demanar consell a una amiga, una amiga que sap de què va i, que per a mi és com la germana que em falta. Gràcies!
Déu n'hi do com ho van encaixar! Fantàstic! Ja no hem d'amagar res, si nosaltres estem bé, què importa el què diran!
Benvinguda a la família, Laura!
Per cert, sí que van arribar els Reis a Olesa i al Montseny (el meu nebot ara viu per allà). Elles ens van regalar una tarda al teatre pel proper dissabte. Éll, per a mi dues cosetes més. I regalets de part d'ells tres per a tothom. Un dia genial! Ah, i el menjar em va sortir molt bo!
(Laura, la foto l'he agafat del FB, del teu aniversari.)

8 comentaris:

Striper ha dit...

M'alegra que tot anes be , i de vegades menysprem la capacitat de asimilar i compendre dels mes grans, tambe viuen a la mateixa epoca que nosaltres i senten i veuen.

Glòria ha dit...

M'agrada el teu comentari, és el què va dir la meva neboda.
Gràcies, Striper!

GAIA ha dit...

Bona entrada i que bé que a la teva neboda li hagueu brindat el vostre recolzament tan generosament
Salut

Glòria ha dit...

Hola Gaia, gràcies! Sempre! ;)

garbi24 ha dit...

Les persones han de ser bones persones i prou ....tant li fa amb qui comparteixin llit si a tots dos els hi va bé.
Enhorabona

Glòria ha dit...

Gràcies, Garbí; una abraçada.
Com van els càlculs?

Joana ha dit...

Ja saps.... normalitat, a la fí, és amor!
Felicitats.

Glòria ha dit...

Gràcies, amiga! Tapa't!!!
Petonet.